wabby Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Holder været til Photoshoot idag? Var i grimstad igår faktisk... tur på dollys og luftslottet.
///Mysild Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 været er jo helt topp! kom de som vil spinx, skal du jobbe klokka 8 på kvelden? bare kjør nå dere østlendinger, så rekker dere det fint
///Mysild Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Må nok stå over jeg! Ser frem til bildene dust!
wabby Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 skal se hva jeg får til Sondre... Men hva er nr ditt? Mitt er i allefall 918 44 168. - Bjørn
///Mysild Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 den er god mitt er 41500027 mysild, signing of
D.C.V Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Var det et Canon EOS 450D du hadde kjøpt? Er du fornøyd med det?
Cise Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 er litt skeptisk anngående været nå.. det regner å er sol.. jaja.. for se når kl nærmer seg da..
wabby Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Fikk dere tatt noen bra bilder Sondre? Selv fikk jeg vaska bilen idag og kjørt men en runde for å tenke ut en del fete plasser å ta bilde... Har kommet frem til disse plassene jeg skal teste. * Parkeringplassen på jobb. En hel kjeller for med selv etter kl 16.00 (greit med adgangkort ). Det må jo bare bli bra. * Parkeringplassen til Telenor på kjøta på kvelden. Er fint belysning over parkeringsplassen som kan skape pen stemning på kvelden. Plassen er også helt tom. * Toppen av odderøya. Kanskje få snikt bilen opp til en fet plass * Ellers så er jo nedlagte fabrikker gøy. Men om det finnes her, vet jeg ikke...
marararius Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Hørtes bra ut de plassene Bare å legge ut bilder.. Hehe.. Og du har bare med å legge ut bilder du å Sondre!
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 telenor plassen og ødderøya er allerede brukt hehe... joa, ble noen bilder med 450en du får si ifra en dag wabby, så tar vi bilder sammen.. helst fredag til søndag
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 og jeg har et par plasser vi må prøve, sier ikke hvor enda hehe...
wabby Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 telenor plassen og ødderøya er allerede brukt hehe...joa, ble noen bilder med 450en du får si ifra en dag wabby, så tar vi bilder sammen.. helst fredag til søndag Da tar vi kjelleren på jobb. Der har du IKKE vært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå