Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer sikkert, jeg har uansett en kvittering fra gs bildeler der det står "montert 325 sperrediff"

Sånn som du tenker på sperre Azeton så er det vel 100% du mener. Og det er det vel ingen biler som er levert med?

Skrevet
Stemmer sikkert, jeg har uansett en kvittering fra gs bildeler der det står "montert 325 sperrediff"

Sånn som du tenker på sperre Azeton så er det vel 100% du mener. Og det er det vel ingen biler som er levert med?

Jeg tenker på 100% ja, men det er nok flere biler som er levert med det. men noe man må koble inn manuelt for når man virkelig trenger og ta seg fram :wink:

GS tar feil, for og være litt vanskelig forlanger du prisavslag siden det er en brems du har fått:P

Skrevet

Ting som er ment å gå i terrenget og svenske biler utsatt for en solid dose hjemmemekk har ofte sperre.

Ting som skal svinge har diffbrems. At halvparten kaller det for sperre er en annen sak...

Skrevet

Det er ikke bolt on med 325 diff i 320, men man må ha 325 mellomaksling? Eventuelt bakre del av den.

Du kan ta av flensene på 320 diffen og sette i 325 diffen, da slipper du å bytte stikkaskslinger.

De er bare å dra ut.

Dog ville jeg ikke hatt 3,15 utveklsing på en 320, da den blir noe slappere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...