ole_m7 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Bilen selges som delebil, fordi den har blitt herpa av noen drittunger el noe, Det som er herpa er: -Knust frontrute, siderute fører og bakrute førerside -To bulker i panser og i førerdør -Bulk i passasjerdøra (var fra før) Bilen går MEGET pent, masse bra deler bl.a: -El framstoler minne på fører, el pute i ryggen på begge og 2trinn varme Sort skinn -El baksete, med varme i to trinn -Motor M70B50 5,0L V12 300hk/450nm går så pent at man kan sette en mynt på høykant på motoren mens den går. -Girkasse 4trinns automat, girer som den skal -Bremser (oppgradering for E34 og E28) -Lykter og fangere Bilen går som en 750 skal og parkerer det meste på motorveien. Klarer 250 og klarer å holde det stort sett overalt. Bilder sendes på mail eller så legger jeg ut her i morgen, kamera funker ikke som det skal. Ring, send sms eller mail. Tlf 47869727 epost: eurosound@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oterhals Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Bilder av gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 wow... den vil jeg ha hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Bare å kjøpe det.. den er her ennå. Har ikke noe bilder pga manglende kamera, men bilen er fullt kjørbar, blåser bare endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Så du mener at utretting av bulker + nye ruter = en knakende god bil? Hvor langt har motoren gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Skilt? norsk bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 desverre svensk vogn. ja, retting av bulker+ruter= bra bil, men endel rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Her er noe bilder, litt lettere å se da.. Der er noen, hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 pris på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Sattan de unga hadde fått gjennomgå hadde det vært min bil og jeg fant de.. Sikker på at det ikke var ei gal x kjerring eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 13 lapper bare? FOR HELE VOGNA ? i såfall kan jeg komme og hente den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 kom å hent den da for faan hehe UTEN FELGA DA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Glemte å nevne at det er nye dempere foran da, og at olje på motor og gir + filter ble bytta for 3 uker sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Er her fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Dette må da være utrolig billig? Hadde vært noe å satt neddi 535`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg