Astri Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Hei Trenger litt hjelp av noen kloke sjeler her inne. Lurer på hva min bil ligger på i ca verdi. Det meste om bilen finner dere i linken i signaturen...
Astri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Vet eg bumper litt for kjapt, men nå har det vært 30 sjeler og kikka innom her, men ingen som kan svare?
Der Barockengel Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Kan godt hjelpe deg å bumpe, jeg. Men linken du henviser til er en 29-siders prosjekttråd - tar litt tid å lese gjennom den, vet du. Kanskje vi kan ta kortversjonen: 1989 520i E34, med metallic lakk, M20B20 og skinninteriør, senket med store hjul. Noenlunde rett så langt? Og den sykdommen du nevner i overskriften i prosjekttråden, ser du etter en prisidé før dette problemet blir ordnet? Og til dere som har ekspertise til å hjelpe Astri, hvor mye drar egentlig skinninteriøret opp på en bil som denne?
Astri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Den sykdommen blir selvfølgelig fiksa før salg. Har alt av deler så er bare et spark i ræva som trengs. Bilen har også nettopp fått oljeskift, senkeskåler fremme, den har gått 250000, litt rust på ene kanalen fremme, og noen småbobler rundt bensinlokket. Har fått den bygget om til manuell, nye bensinrør på tanken... Hmm, må vel nesten lese sjøl og for å komme på noe mer. hihi Den er iallefall veldig god og tight å kjøre, fin lyd til tross for originalt eksos. Edit: Glemte og alarm og sentrallås, elektrisk takluke, pute i korsryggen som kan blåses opp, varme i setene, midtarmleende og rollo bak...
jolly Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Hvor mye forventer du å få da ? Rimelig greie biler går vel for 20 000.- pluss , alt etter ustyr. Det eneste du har av ekstra er vel skinn og senk ? Har du stoff og ønsker skinn , så kjøper du det for 5-6000.- Men får du egentlig 5-6000.- mer fordi det er skinn i bilen når du skal selge ? Så er vel spørsmålet hva selger vil gi. Junior har akkurat kjøpt seg en 1991 mod. der selger forlangte 45 000.- Enda opp med 23 000.- etter at selger hadde plukka av felgene og satt på de orginale Bmw felgene. Den må du også ha muskelkraft for å få ned vinduene på, soltak med sveiv, 171000 på telleren , 24v motor , litt rust ved tanklokket , resten var sveisa og tatt (kan være mer som kommer etter hvert), radio cd,soltak , sota vinduer med grønn stripe i frontruta , sentrallås,nye piggdekk på lettmetall , seter i velour-vel og merke med armlener , ellers nokså standard. Calypso rød metallic. Hvite blinkers og nye baklys.Effektanlegg og Momo karbonratt(godkjent) Ikke så brede kantfelger som du har , men bra nok og tre år nyere enn din. Tror slike biler som er godt vedlikeholdt har større verdi for den som eier den , enn for den som kjøper den... Skal du selge da ? Bilen din er forøvrig veldig pen !
Astri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 har litt sånn smålyst på touring ser du... Synes sønnen din fikk den greit rimelig eg da... Har titta litt på finn.no og ser at de ligger rundt 20 og oppover for en i grei stand. Vil påstå at min er i god stand, den er eu ok til oktober 09, årsavgift er betalt, og det e armleener på mine stoler og. hehe hvite blinkers fremme og røde baklykter. originalt ratt da eg venter på råd til et mtech ratt... trur kanskje interiøret mitt kan være med å trekke prisen ørlitegranne opp? Eller er eg helt på jordet nå?
øystein andre Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 kjøper vil altid gi minst muli å selger ser stort sett mer i verdi enn det egentli er i bilen i rene penger så dette er vanskeli å si prøvde å selge bilen min i vår jeg, men fikk kalde føtter forlangte langt over det den var verdt også men interessen var der fordi, kanskje det som skremte meg ville prøvd meg mellom 25 å 20 en plass jeg, var det jeg fikk for gamle bilen min nesten samme som din, bare annen farge å att det var 2,5 liter
jolly Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Neida . Du har bevist med måten du har behandlet bilen din på at du slettes ikke er helt på jordet. Fantastisk gode biler å kjøre. Litt "artigere" E39 om du skjønner.Fin balanse på hele bilen. Junior er veldig fornøyd. Han er 20 år og har kjørt Saab 9000 cd. Nå står nummer to klar til å handle. Han blir 18 om en måned , og har gitt beskjed om at han ikke skal gå noen omveier med fornuftig bil med tanke på forsikring og "svensk" sikkerhet. Så han går vel rett på en e34 tipper jeg.
Sir Hofstad Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Solgte en M20B20 med grått skinn, NY topp, overhalt motor, osv, osv for 9000... Gått mindre og med M-spoke felger.
jolly Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Dehhh var jo ekstremt billig dahhh ! Hvorfor sååå billig. Var det noe galt med den ?
Sir Hofstad Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Ikke da. Men kan nevne at jeg ikke hadde plass og ha den. FFørste som kom og kikka var mekaniker og handla med en gang. Hadde vel brukt mer bare på toppen da jeg kjøpte alt nytt. Astri sin er uansett en nyere og penere bil
Astri Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Hmm, veldig interessant dette... skal eg være ærlig så kunne eg tenke meg at minstepris var ca 25.000..
Der Barockengel Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 25000,- er nok et bra utgangspunkt dersom bilen er bra - litt vanskelig å drive med fjerntaksering. Problemet oppstår dersom du vil bytte i en stasjonsvogn og stasjonsvognene er mer attraktive på markedet akkurat der og da - dvs. du kan måtte betale det samme du får for din bil, for en stasjonsvogn som er mere sliten enn den sedanen du hadde. Er du forresten sikker på at du vil selge nå - såvidt jeg skjønner har du brukt mye tid på å få bilen akkurat slik du vil ha den, bl.al mht. høyde. Se i så fall etter en bil som nylig har skiftet typiske slitedeler som termotstat, vannpumpe og viskosekobling, så slipper du å skifte disse to ganger på kort tid. Eller kanskje du får så god rutine på dette arbeidet, at det bare er kjekt å holde kunnskapen vedlike.
Astri Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Hehe, e jo ikkje alltid eg kjøper det første og beste eg ramler over da, selv om det skjedde i tilfellet med bilen min nå. Det var bare flaks at det var et så godt kjøp. E utrolig fornøyd med bilen, og om eg selger den så kommer eg te å savne den noe helt sinnsykt. Iallefall interiøret, for eg vet at eg aldri kommer til å få råd til et liknende interiør om eg kjøper meg en touring med vanlige stoff seter....
ingard Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Da er det bra at mange (virker som flere enn sedan) kommer med skinn Tror du kan legge den ut for 25000,- Og kanskje få mer. Men m20 trekker veldig ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå