Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E30en er vel ikke til salgs lenger heller, såvidt jeg veit. Er en anna kar fra Oppland som har tatt over den :)
pratet senest med han igår. har ikke hørt noe om det

Men fan a :P Da går det jo jegerbiler i området her da jo. For jeg kjenner en som har en jeger bil med tilsvarende motor men han heter ikke det som står i annonsen. Han var på bimmers treffet i forrige uke :)

Skrevet

Er det denne dere prater om? : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1966729

Isåfall er det en M20 motor på bildet i annonsen, men han sier jo at det sitter en M88 motor der (E28 M5), og mAZE her på forumet har jo vært å sett på denne og da hadde den M88 motor i.

Den var forøvrig på treff her i Gjøvik... Se bilder i HedOpp-treff tråden.. Trodde den hadde skifta eier jeg.. mAZE vet mer.

Skrevet

Behold 323i'n... E36 323i er etter min mening uten tvil den mest harmoniske av E36 modellene. Den originale M52B25 motoren klarer med litt fornuftig vedlikehold godt over 400000 Km uten alvorlige problemer.

Skrevet
da var bilene bytet hehe. vi hadde en morsom kjøre tur hjem i regnet 4 gir på motorveien og det lå bra sidelengs

Vet ikke helt om jeg hadde gjort akkurat det :wink:

Men håper du for det morro med den nye bilen uten altfor mye problemer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...