Delousion Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Skjønner at det sikkert "tåler" en trøkk, men er greit å finne en som ikke er "kjørt for det den kan klare" liksom Har planer om å beholde denne en stund tenkte jeg, hehe
-Lasse- Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Det er sant. Da er det bare å lete videre.. Det som er noe dritt er at det ikke er så mange å velge mellom. Disse bilene vokser ikke akkurat på trær
caaatooo Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14482181
Gjest Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Min er vertfall i god stand, ligger på finn til 389.000,-
Delousion Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Min er vertfall i god stand, ligger på finn til 389.000,- Bruker jo helt villt mye olje?
Gjest Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Ifølge BMW er det normalt forbruk. Men det gjenspeiler jo seg litt i prisen også. Kjører du idiot bruker den olje, tar du det med ro bruker den mye mindre.. men er ingen blårøyk eller ulyder fra motor.
Gjest Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Dessuten har den veldig god historikk. Kjøpt ny på østlandet av lege, pent behandlet, stått i garasje, aldri vinterkjørt osv osv.. den ble solgt fra tronrud bil i fjor sommer for 560.000,- (!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå