mY6 Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Heisann! Kan noen hjelpe meg med å identifisere disse feilene med å vise meg på bildene under? "Stabilisator bak: Slakk i ledd til stabilisatorstag: høyre side" "Styrestag/ledd: Liten Slakk: Indre venstre og indre høyre" "Slakk i fremre bærekule: Nede venstre side foran" "Slakk i bærekule/foring H+V Bak (Ytterst på opphengsarm)" Hva er det sånn helt konkret som må skiftes her? For meg som ikke akkurat er utdannet bilmekaniker, går uttrykkene litt i surr her Setter stor pris på all hjelp! Mvh Christian 1 2 3 4 5 6
TheBirg Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Prøv og moderer tråden din, slik at man kan referere til et bildenummer. (altså sett et nummer over hvert bilde)
PIIIPower Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 jeg kommer til å få minst samme leksa, så jeg er også for at noen svarer på denne
mY6 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Ingen? Hadde satt virkelig stor pris på hjelp, skal gå til innkjøp av nevnte deler, men må være sikker på at jeg kjøper rett!
Morty999 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 "Stabilisator bak: Slakk i ledd til stabilisatorstag: høyre side" DETTE ER NR 6 PÅ BILDE 4 "Styrestag/ledd: Liten Slakk: Indre venstre og indre høyre" DETTE ER IKKE PÅ NOEN AV BILDENE Slakk i fremre bærekule: Nede venstre side foran" DETTE ER NR 4 eller 11 på BILDE 2 usikker på hvem som er nederst da det er forkjell fra bil til bil "Slakk i bærekule/foring H+V Bak (Ytterst på opphengsarm)" " DETTE ER DA NR 14 ELLER 16 PÅ BILDE 6 Håper dette hjalp deg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå