AndersM Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Vurdere å selge min E30 touring pga at vi er ute etter bolig(igjen) så må da desverre ha en enda billigere bil... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= MYE påkostet siden jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Du tror ikke noen kunne hatt interesse av å vite hva slags E30 det er? "E30 Touring" sier ikke stort om motorstørrelse/type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 det har jeg glemt! skal fikse det! men står i annonsen under motorstr og hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= For å linke direkte til annonsen byttes enten prospect ut med detail i linken, ellers høyreklikkes det på annonsen og åpnes i annet vindu. Bare til info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Satan, hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt denne Strøken E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Satan, hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt denne Strøken E30! banken har takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Jeg må få solgt min bil før jeg kan kjøpe ny. Da har jeg penger, men sikkert for seint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 ikke sikkert det Skal ha den med på ccn treffet 19-21 sept (hvis den ikke er solgt da) så da kan folk se den der hvis de vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 hoppla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 69 er mye for en 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 du kan jo prøve å gjøre alt dette som er på bilen billigere... Men har du noen flere innvendinger så send meg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Er forresten 1 år gamle nokian hakka 5(pigg) som følger med, Powerflex foringer til travers, diff samt ALT av bolter til bakstillinga( kostet meg 2500 for fornger/bolter) ligger også i esker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Jeg skal mest sannsynlig på BMW-dagene 19-21. Sept. Ønsker å se på bilen din da, om den ikke er solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Den er go! Har forrseten fått inn bud på 56000,- nå, men er for lite.. Da beholder jeg den like gjerne.. Har også nye drivaklingmansjetter liggende(org. deler, kostet vel ca 500 pr stykk) Følger også med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 du kan jo prøve å gjøre alt dette som er på bilen billigere... flott bil på de tre bildene.. men, jeg vil bare gi ett råd. for noen lengre opp her sa. det var dyrt for en 318.. Og det kan jeg forsåvidt være enig i ut ifra de 3 bildene. prøv å ta flere bilder av bilen. ifra alle mulige vinkler, motorrom m.m det selger bedre enn påståelige påkostninger. som sagt. et bilde sier mer enn 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg