hylle Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Solgt til en person her ifra Bimmers! Bilder: Det er fullt mulig og prøvekjøre bilen, dersom du kommer med røde skilt. Bilen selges med et så tungt hjerte at jeg snart finner ro og fred i guds stillhet, og jeg er ikke kristen engang!! Tlf: 91395858 Mail: PM. Mvh Hylle. Jeg er desverre ikke interresert i bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Ville bare si at det var en ærlig annonse, og en fin bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 syns det var litt drøy pris på motor og gir men:P pris på dørsider og framstoler? de skulle jeg gjerne hatt! i allefall stolene! viss du kan vente til neste onsdag tar jeg de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 syns det var litt drøy pris på motor og gir men:Ppris på dørsider og framstoler? de skulle jeg gjerne hatt! i allefall stolene! viss du kan vente til neste onsdag tar jeg de! Nåja. motoren og giren er verdt det i mine øyne. Tight og fint, bilen bruker verken olje eller vann. Bilen selges ikke i deler før om et par måneder om jeg ikke har fått solgt den. -hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 for 17k får du jo m50b25 med gir i bra stand da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 for 17k får du jo m50b25 med gir i bra stand da:P Det får du for langt under 17 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 for 17k får du jo m50b25 med gir i bra stand da:P Såvidt jeg husker gir m50b25 motoren 190hk? Hvorfor gå ned i antall hk? Den som står i her gir godt over 200hk. Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Det er en grunn til at forsikringen på denne bilen er skyhøy, med mindre faren din er prest og kjører Toyota avensis. Lykke til med salget av en stk. fin E30, Hylle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Lykke til med salget av en stk. fin E30, Hylle! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Tror du kommer til å grine deg i søvn hvis du selger denne i deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Fin bil:) Kunne gjerne tenkt meg en slik... Men 17k for gir og drivverk er litt drøyt. Samt at over 200hk med de modifikasjonene du har nevnt ikke er helt sannsynlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Fin bil:) Kunne gjerne tenkt meg en slik...Men 17k for gir og drivverk er litt drøyt. Samt at over 200hk med de modifikasjonene du har nevnt ikke er helt sannsynlig.. sier meg enig her. og uansett har faktisk bilen gått det den har- uansett hvordan en vrir og vender på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Jeg er desverre ikke interresert i bytte. Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Skal vel gjøres ganske mye med motoren for å få 30 hk+ uten å ha turbo? Får vel tak i en m20b25 til mellom 6000-8000 kr. Men bilen ser fin og clean ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg