Larsegutt Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Viss du sjekker linken til min bil i signaturen, finner du en god del bilder.. Edit: Sjekk her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... &start=135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Se der ja! såg bra ut dem. Kommer desse i 4 bolts til E-30 tro? Hvor kjøpte du dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Tror du får de til E30 ja. Men er å ha sett de på E30 før. Men vet jo ikke om det var ombygd til 5bolt da. Jeg kjøpte mine hos Styling-Tech. Betalte 15.000kr for 8x17 + 9x17 med 215/40 og 245/35 Toyo dekk.. Men de har lang leveringstid (4-6uker) siden de bestiller gjennom Rieger. Edit: http://www.quality-autoimport.no selger også Keskin. Kan være lurt å ringe begge for å få best pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Takker..Ja jeg får ta meg en ringe runde etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 ser faktisk at ifølge nettsidene er quality-autoimport 500 kr billigere pr felg enn styling-tech. Klarer ikke helt og bestemme meg for hvilken... Tror faktisk jeg liker KT4 bedre.. Hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Noen som kan photoshoppe KT4 på E-30? Hadde hjelpt meg mye og se sånn ca hvordan det blir seende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvin Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Resultat av 5 minutters kjedsomhet Synes de kler bilen greit, ikke et dumt valg i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Det ble jo ikke så værst, men jeg tror kanskje kt1 blir finere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Lakk de felga du har mattsvart med rød tynn kant/stripe rundt felgen ..men mulig det blir litt for mye svart på bilen da, kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Takker Alvin! Såg jo bra ut det! Kt1 alså? hmm..ja mulig det.. tror jeg må bare se det ann litt etter vålertreffet. Sikkert mye og se der.. Svarte felger har jeg igrunnen aldri hatt noe spess sansen for med untak av noen få, men kanskje? Hadde kanskje vært litt kult det og! Den hadde no blitt jelva svart da! må nesten legge på sotfilm på hinduene også da og kjøpe meg en Magnum 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvin Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ettersom det var så fort gjort, slengte jeg på KT1 når jeg først var i gang... Svarte felger synes jeg ikke kler svarte biler som det der, blir fort litt for harry om alt skal være svart, også vil du få problemer med å finne igjen bilen din nå som høstmørket er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Se der , se der! Atig med photoshop da, kanskje jeg skulle sett nærmere på det programmet selv. Er igrunnen genialt. Hehe... ja må nesten ha et fjernbetjent flagg som spretter opp av bilen da ''Her er jeg!'' takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Har en kompis som har Kt4 på sin cab. Her er bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1970530 Dette er forøvrig 9,5x18". Kan sikkert ta noen bedre bilder hvis du er interssert i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Ja visst du har flere bilder fra siden av er det bare gull... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå