Gå til innhold

Photoshop Keskin KT4 på E-30?

Larsegutt
 Share

Anbefalte innlegg

Tror du får de til E30 ja. Men er å ha sett de på E30 før. Men vet jo ikke om det var ombygd til 5bolt da.

Jeg kjøpte mine hos Styling-Tech. Betalte 15.000kr for 8x17 + 9x17 med 215/40 og 245/35 Toyo dekk.. Men de har lang leveringstid (4-6uker) siden de bestiller gjennom Rieger.

Edit: http://www.quality-autoimport.no selger også Keskin. Kan være lurt å ringe begge for å få best pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Alvin! Såg jo bra ut det!

Kt1 alså? hmm..ja mulig det.. tror jeg må bare se det ann litt etter vålertreffet. Sikkert mye og se der..

Svarte felger har jeg igrunnen aldri hatt noe spess sansen for med untak av noen få, men kanskje? Hadde kanskje vært litt kult det og!

Den hadde no blitt jelva svart da! må nesten legge på sotfilm på hinduene også da og kjøpe meg en Magnum 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det var så fort gjort, slengte jeg på KT1 når jeg først var i gang... Svarte felger synes jeg ikke kler svarte biler som det der, blir fort litt for harry om alt skal være svart, også vil du få problemer med å finne igjen bilen din nå som høstmørket er på vei :P

3huvmi1yds5uvzq5at8n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...