Martin-D Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Æsj, den var direkte heslig syntes jeg da Syntes de skulle ta opp igjen produksjonen av E30 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 får inderlig håpe at den kommer med en SIKKELIG grom motor. BMW ligger jo milevis bak Mercedes nå. Audi RS6 har vel også passert M5 motoren med god margin. Nye V12 biturbo motoren fra Mercedes yter jo nå 670hk Syns en sånn CS fortjener en V8/V12 på 6-700hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Tror jeg leste et sted at det skulle komme med M5 V10 motoren, men jeg håper da at de "modder" denne, så den blir et skikkelig bayersk beist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Får bare vente i 10-15 år så kansje den er oppnåelig Stilig bil iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå