sondre Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Jeg lurer på å bytte ut dagens e39 med en e61 i løpet av et snaut år og lurer på om noen har noen erfaringer angående kjøp av ny BMW i utlandet? Jeg ser at www.dinbilpartner.no skaffer ny type A6 2.0 tdi-e avant for nesten 90.000,- mindre (tatt i litt der vet jeg) enn prislisten til Møller. Er det noen som gjør det samme med BMW, og er det noe å spare på det siden eksemplet med A6'n er ekstremt og ikke representativt? Det er uansett mer aktuelt med brukt 2006-2008 mod. Ser også at utvalget av 525dat med utstyr er bedre enn 520dat er det noen som kjenner til pro/cons for de respektive motorene/modellene som bør tas i betraktning (e61)? Klart jo lenger jeg drøyer, dess bedre utvalg finnes av facelift også innenfor mitt budsjett, vet ikke om facelift er noe krav på brukt da jeg vektlegger riktig utstyr og med det mener jeg riktig utstyr for en småbarnsfamilie... Følgende har jeg satt som krav: - metallic - automat - xenon - skinn - komfortseter, til nød sportsseter - setevarmer - utvidet klimaanleg - navigasjon, min. business, helst professional - mørke ruter fra b-stolpe, ev./og solgardiner på for baksetepass. - tilhengerfeste - aut. avblendbare speil innvendig og utvendig - advantage pakke - comfort pakke - cd-veksler - kupevarmer - PDC - + alle småting jeg har glemt... Vil det være riktig å prioritere utstyr fremfor facelift når den tid kommer? Dette er bare litt lufting av tanker jeg har om dagen sitter og lurer og lurer... så om noen har noen synspunkter, eventuelt har noen anbefaling om hvem, hvordan og hva som vil gi meg mest for penga så kom med tips og sysnpunkter. Nå må jeg selvfølgelig først selge nåværende e39 og har ikke startet den prosessen enda, stresser ikke det så mye nå. Nå ble det mange spørsmål hengende i luften her, så dere får ta det som det det er: mye sysning og lufting av usikkerhetsmomenter fra meg, i tillegg så gjentar jeg meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå