Daniel_e34 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Når jeg starter opp bilen, lyser ikke lampa og absen funker, men etter en stund så begynner den å lyse og absen funker ikke lengre. stopper jeg bilen og starter den på nytt, er den av igjen, men etter en stund kommer den på. Noen som vet hva som kan være problemet?
Reef89 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 kan være at ABS føleren er i ferd med å ryke, da lyser lampa. Eller evt. ABS`en er gåen.
Daniel_e34 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Er det noen måte jeg får sjekket om det er ABS føleren eller om det er ABSen som er gåen?
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 er vel som regel føleren som ryker? min var akkurat lik din, så skifta jeg abs følere og den ble normal igjen;) Men usikker på åssen du måler deg frem til det e.l
Klinz Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 eller måle ohm på følerene.. alle skal ha ca lik ohm, viss ein er heilt på jorde er den gåen.. husker ikke måle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå