Jump to content

vits i å bytte til konfilter ??

jensemann23
 Share

Recommended Posts

Tviler at den blir mere drivstofføkonomisk. Det som jeg opplevde med en konfiltersats fra Ebay var at det kom masse sand og støv inn i motoren pga at filteret var så dårlig produsert. Heiv driten til H....... og bestilte K&N. Fungerer ypperlig.

Er jo ikke dermed sagt man får probs med LMM. Jeg har hatt k&n åpent filter på begge mine biler, og ikke noe tull enda. Heller ikke hørt om noen. Selvsagt, leser jo til stadighet om en som kjenner en som kjenner en som fikk en lmm ødelagt.

Men, ville nok styrt unna ebay dritten. Kjøp skikkelig vare med en gang isteden.

Edit: Leif

Er jo ikke dermed sagt man får porbs med LMM. Jeg har hatt k&n åpent filter på begge mine biler, og ikke noe tull enda. Heller ikke hørt om noen. Selvsagt, leser jo til stadighet om en som kjenner en som kjenner en som fikk en lmm ødelagt.

Men, ville nok styrt unna ebay dritten. Kjøp skikkelig vare med en gang isteden.

hatt det vært et ordentlig filter hadde jeg ikke sagt det...

regne med dette er noe alla eller litt bedre en sånn filter biltema og bilxtra osv selger

bruk kn filter sett med varmeskjold.. ikke no vits i settepå no kon filter... dersom du får varm luft taper du effekt.. mindre effekt enn orginalt faktisk..

bruker mer bensin ikke mindre... du tråkker mer på gassen.. skal jeg love deg.. hehe

Hiv dritten og kjøp et K&N-filter. Får en del mer/bedre lyd, men thats it.

får ikke mer eller bedre lyd fra ett k&n filter da .

lyden er den samme med billig og dyre filter , k&n er bedre selvsagt

men uansett så slipper det inn mye mer dritt i motoren din og slitasjen blir mye større, og du øker ikke noe effekt !!! ergo bortkastet !!!