Cise Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Hei.. har en knekt fjær forran.. og vetta søren hva jeg skal gjøre.. men er ikke knekt på midten men helt i toppen så når det er press på hjulet så klemmer den sammen.. men tingen er at dette er ett justerbart senkesett.. asså en anna type fjær.. noen som vet hva jeg kan gjøre? (må få eu godgjent bilen innen slutten av mnd ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Du må skaffe en ny fjær..? To faktisk. Leverandøren av senkesettet ordner nok det, men hvis det er gammelt kan det kanskje være like greit å bytte til et helt nytt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 En knekt fjør er en knekt fjør. Pleier å knekke i topp/bunn. Bytt begge, hvis ikke kan bilen bli skeiv. Gyllen anledning til å senke enda mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Senke ennå mere? skulle jo på eu sier han, kanskje lurt og vente med mere senk da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cise Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 Senke ennå mere? skulle jo på eu sier han, kanskje lurt og vente med mere senk da. akkurat.. var inne å hørte på et verksted idag å forklarte litt og de sa at siden det er litt vansklig å få tak i nye fjører så de anbefalte meg å kjøpe meg nytt senke sett.. så må vel bli det da siden må være godkjent i slutten av mnd.. noen anbefalinger? vil gå for enten 40/30 eller 40/40.. helst noe som ikke koster skjorta av en med litt for dårlig råd..(mellom 2-6000) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fosland Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 http://www.senk.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=10255&ASP=500893&Type=BMW&Model=3-serie%20(E36)&Year=1993&Back=WA_Katalog[P]ASP=500893[O]Type=BMW[O]Model=3-serie(E36)[O]Year=1993[O]Klasse=03 dette funker helt greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Morro, må faktisk betale 300kr mer hvis man skal fordele det over 3mnds tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Morro, må faktisk betale 300kr mer hvis man skal fordele det over 3mnds tid Logisk nok det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceylon Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Hei.. har en knekt fjær forran.. og vetta søren hva jeg skal gjøre.. men er ikke knekt på midten men helt i toppen så når det er press på hjulet så klemmer den sammen.. men tingen er at dette er ett justerbart senkesett.. asså en anna type fjær.. noen som vet hva jeg kan gjøre?(må få eu godgjent bilen innen slutten av mnd ) Ta å "knekk" den likt på andre siden så er det likt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
axor Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 og enda en feil på eu kontrollen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts