Jump to content

knekt fjær.. hva gjør jeg?

Cise
 Share

Recommended Posts

Hei.. har en knekt fjær forran.. og vetta søren hva jeg skal gjøre.. men er ikke knekt på midten men helt i toppen så når det er press på hjulet så klemmer den sammen.. men tingen er at dette er ett justerbart senkesett.. asså en anna type fjær.. noen som vet hva jeg kan gjøre?

(må få eu godgjent bilen innen slutten av mnd :? )

Senke ennå mere? skulle jo på eu sier han, kanskje lurt og vente med mere senk da.

akkurat.. var inne å hørte på et verksted idag å forklarte litt og de sa at siden det er litt vansklig å få tak i nye fjører så de anbefalte meg å kjøpe meg nytt senke sett.. så må vel bli det da siden må være godkjent i slutten av mnd.. noen anbefalinger? vil gå for enten 40/30 eller 40/40.. helst noe som ikke koster skjorta av en med litt for dårlig råd..(mellom 2-6000)

• 5 months later...
Hei.. har en knekt fjær forran.. og vetta søren hva jeg skal gjøre.. men er ikke knekt på midten men helt i toppen så når det er press på hjulet så klemmer den sammen.. men tingen er at dette er ett justerbart senkesett.. asså en anna type fjær.. noen som vet hva jeg kan gjøre?

(må få eu godgjent bilen innen slutten av mnd :? )

Ta å "knekk" den likt på andre siden så er det likt.. 8)