Sagaborg Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ønsker å kjøpe "nye" felger til neste sommersesong. Kjører i dag med 255 dekk på 10" bak, og 235 på 8,5 forran. Har ikke noe ønske om å gå noe særlig ned på denne dimmen med mindre felgene er ekstremt kule. Er litt usikker på ET, men tror 15-22 bør gå bra. Bilen er endel senket og må ha riktig ET for ikke å subbe hjulbuen bak. Grunnen til at jeg må kjøpe nye er at kona punga, og valgte "jenteløsningen". Kjørte rett og slett 10 km hjem på flatt hjul for å hente en annen bil (Felgen kan IKKE repareres for å si det sånn, og finnes ikke i handelen i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Fult mulig at noen sitter på en lik felg her inne hvis du legger ut info/bilde av den du mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Interessert i disse da? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90392&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Grunnen til at jeg må kjøpe nye er at kona punga, og valgte "jenteløsningen". Kjørte rett og slett 10 km hjem på flatt hjul for å hente en annen bil quote]Hadde dytta dama mi utenfor preikestolen hadde hu gjort noe slikt mot meg! få se bilde av den ene felgen du mangler, har litt av hvert liggende ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hei. Jeg har kanskje BBS/BMW RC 090 krysseikete felger 8x17 med 235/45 framme og 9x17 med 265/40 bak. Dekkene framme er ok. Bak er nesten nye. Jeg har også en skadet bakfelg. Men den er 9x17. Så det er vel liten sjanse for at den er lik. Men legg ut et bilde av felgen du fikk skadet. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå