Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bmw og få de til å skrive en liste over hvilke bremser,oppheng og div andre ting eg må skifte og fremlegge denne lista for han.

Hvis du får de til å gjøre dette må du si ifra til oss andre, så vi får vite hvem som er villige til å gjøre dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en min svenske komplette BMW 750 som delebil :) blir ikke prosjekt før jeg flytter hjem tiil gamle landet :D er jo og planen å få den i den nye type 5serie da.. men, regner forhåpentligvis at om di tillater i den gamle så er jo den nye og et håp for :) E39

edit: sett på egotryne som trudde posten over var til meg :D hehe, er ikke enkelt å være så selvopptatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg jo ikke fått bilen godkjent enda da,så eg er litt skeptisk enda liksom...er jo BT det er snakk om her... Men er jo et håp da ;)

Skal prøve å få tid til å ha et møte med han denne uka,han ville det slik at vi fikk gå igjennom anbefalingene fra BMW samt teknisk info om prosjektet mitt og regelverk for dette.

E-30 big: Hvilke bremser er dette snakk om? 750 eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får en anbefaling fra BMW så er vel det tidenes under - har aldri hørt om noen som har fått det på 10 år...

Er ingen problem å få bmw til å gå over bilen å få dei til å gå god for att delene på bilen din, opprinnelig er de delene du hevder de er..

Enkelt og greit, og da er det egentlig opp til BT og bestemme om det er godt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får en anbefaling fra BMW så er vel det tidenes under - har aldri hørt om noen som har fått det på 10 år...

Er ingen problem å få bmw til å gå over bilen å få dei til å gå god for att delene på bilen din, opprinnelig er de delene du hevder de er..

Enkelt og greit, og da er det egentlig opp til BT og bestemme om det er godt nok...

Nå må vi skille mellom BMW som bilprodusent og BMW-autorisert verksted.

Ett hvert verksted kan som du sier attestere på at riktige deler er brukt - men kun BMW AG kan attestere for en effektøkning eller oppjustering av egenvekt.

Jeg er av den oppfatning av det var det sistnevnte trådstarter hadde fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med kristov her.Tror dette blir ett stort problem. Bt sier alltid att du må henvende deg til bmw. For bt vet at bmw ikke gjir ut papirer på noe. Vet om en som skulle gokjenne en e30 320 til 325, til og med på en så enkel ombygging ville ikke bmw gji ut papirer på. Vil tru att tuv er eneste løsning her. Men bt er ikke nødt til og gokjenne da heller desverre. Men lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...