Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er kun vurdert viss "worst case scenario" skulle skje...

Blir vurdert av ulike kirurger på ulike sykehus angående operasjon nr 2 i ryggen,men pga arrvev og skade på samme plass som sist er det stor fare for nerveskader så de har frarådet meg dette tidligere. Men nå er smertene så store at eg ser ingen annen utvei.

Og skulle eg være så uheldig å ende i rullestol eller lignende er jo desse bilene ganske så urealistiske å beholde,ihvertfall urealistisk å fullføre.

Satser og håper på det beste seff,men må jo ha dette i bakhodet og tenke praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai å huff å nei å meg!! Var da fælt at det skulle få denne utviklingen.. :( Får virkelig håpe at kirurgene finner ut noe! Trodde ikke du hadde arbeid som slet på ryggen eller lignende - kjørte ikke du melkebil?

Sånn på en helt annen side..Papirene fra bmw inneholdt det de skulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai å huff å nei å meg!! Var da fælt at det skulle få denne utviklingen.. :( Får virkelig håpe at kirurgene finner ut noe! Trodde ikke du hadde arbeid som slet på ryggen eller lignende - kjørte ikke du melkebil?

Sånn på en helt annen side..Papirene fra bmw inneholdt det de skulle?

Stemmer det,men blir endel risting og hopping på desse jalla kommunale veiene,samt myyyye kjettingpålegging. Det meste eg har vært borti er vel 17 ganger av&på på en og samme dag .

Er sånt som kan skje alle har eg fått høre,kan være genetisk anlagt også. Håper som sagt 4 the best :)

Tja...papira sa bare at eg måtte bytte ditt&datt,men ikke spesifisert hvilke deler som må brukes :? Tar de med på BT når den tid kommer(blir frisk) og ser hva de sier,viss ikke får eg snakke med Bmw igjen. Dialogen er iallefall igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får saksøke kommunen for å ha ødelagt ryggen din. ;) men fra spøk til revolver, du får ha lykke til med den ryggen din. håper det ordner seg!

Hehe ja det blir mykje peng tenker eg mht kommune-økonomiene nå til dags :lol:

Men takker for lykkeønskninger,håper å komme sterkere tilbake utpå nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da:/ triste greier, jeg ble selv opperert for skiveprolaps i slutten av mars i år:/ tør jeg spørre hvor gammel du er? er selv 21..

Var 27 trur eg da eg vart operert,er nå 31. Har hatt et prolaps imellom den tida,men det gikk over etter ca.1mnd på krykker.

Hvor vart du operert,og korleis(kikkhullsoperasjon?),og korleis går det med deg nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert på Martina Hansen i bærum, går mye bedre nå i forhold til før operasjonen:) er ikke helt symptomfri, men stort sett smertefri, og musklene er jo preget, men holder på med opptrening nå:) var kikkhull operasjon ja, det du og fikk?? prolapsen fikk jeg mellom L5S1 virvlene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...