Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ble operert på Martina Hansen i bærum, går mye bedre nå i forhold til før operasjonen:) er ikke helt symptomfri, men stort sett smertefri, og musklene er jo preget, men holder på med opptrening nå:) var kikkhull operasjon ja, det du og fikk?? prolapsen fikk jeg mellom L5S1 virvlene..

Samme skiva som meg det!

Nei åpna meg endel centimeter,men håper det er kikhull denna gangen,fikk ikke bevege ryggen på over 2mnd sist.

Lykke til med opptreninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert på Martina Hansen i bærum, går mye bedre nå i forhold til før operasjonen:) er ikke helt symptomfri, men stort sett smertefri, og musklene er jo preget, men holder på med opptrening nå:) var kikkhull operasjon ja, det du og fikk?? prolapsen fikk jeg mellom L5S1 virvlene..

Samme skiva som meg det!

Nei åpna meg endel centimeter,men håper det er kikhull denna gangen,fikk ikke bevege ryggen på over 2mnd sist.

Lykke til med opptreninga :)

hehe, verden er ikke stor:P

Ikke bevege ryggen på 2 mnd??? jeg fikk beskjed om å beygnne å bevege ryggen så mye jeg greide fra 3 eller 4 uka, med begrensning på smertene:P tror arret mitt er ca 4-5 cm:P

Takk før det, lykke til du og:) håper alt går bra..

vist ikke så kansje jeg får ta lån og kjøpe prosjektet ditt :lol: Prolaps Racing elns :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert på Martina Hansen i bærum, går mye bedre nå i forhold til før operasjonen:) er ikke helt symptomfri, men stort sett smertefri, og musklene er jo preget, men holder på med opptrening nå:) var kikkhull operasjon ja, det du og fikk?? prolapsen fikk jeg mellom L5S1 virvlene..

Samme skiva som meg det!

Nei åpna meg endel centimeter,men håper det er kikhull denna gangen,fikk ikke bevege ryggen på over 2mnd sist.

Lykke til med opptreninga :)

hehe, verden er ikke stor:P

Ikke bevege ryggen på 2 mnd??? jeg fikk beskjed om å beygnne å bevege ryggen så mye jeg greide fra 3 eller 4 uka, med begrensning på smertene:P tror arret mitt er ca 4-5 cm:P

Takk før det, lykke til du og:) håper alt går bra..

vist ikke så kansje jeg får ta lån og kjøpe prosjektet ditt :lol: Prolaps Racing elns :lol:

Hehe godt navn!

Ingen sykehus praktiserer dette likt desverre...noen nekter en å sitte,andre skal ikke ligge for mye,trene med en gang,andre ikke osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert på Martina Hansen i bærum, går mye bedre nå i forhold til før operasjonen:) er ikke helt symptomfri, men stort sett smertefri, og musklene er jo preget, men holder på med opptrening nå:) var kikkhull operasjon ja, det du og fikk?? prolapsen fikk jeg mellom L5S1 virvlene..

Samme skiva som meg det!

Nei åpna meg endel centimeter,men håper det er kikhull denna gangen,fikk ikke bevege ryggen på over 2mnd sist.

Lykke til med opptreninga :)

hehe, verden er ikke stor:P

Ikke bevege ryggen på 2 mnd??? jeg fikk beskjed om å beygnne å bevege ryggen så mye jeg greide fra 3 eller 4 uka, med begrensning på smertene:P tror arret mitt er ca 4-5 cm:P

Takk før det, lykke til du og:) håper alt går bra..

vist ikke så kansje jeg får ta lån og kjøpe prosjektet ditt :lol: Prolaps Racing elns :lol:

Hehe godt navn!

Ingen sykehus praktiserer dette likt desverre...noen nekter en å sitte,andre skal ikke ligge for mye,trene med en gang,andre ikke osv osv..

Hehe.

Det er vek sant det. men de har hvertfall veldig stort antall ryggoperasjoner pr år, det var hvertfall grunnen til at jeg valgte de:)

du får sende en pm e.l å fortelle hvordan d går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, allerede nok OT egentlig, MEN:

Har du en 320 som du bygger om till 325 og godkjenner, så eier du følgende:

- En BMW 320 som er godkjent ombygget til 325.

Ettersom modellen fortsatt er 320, skal den omrigeristreres v/ eierskifte, forsikres osv, SOM en 320.

Firkanta regler her i Norge, men for en gangs skyld så går de imot staten og forsikringsselskaper, men til fordel for bileierne.

såh sånn va dæ mæ dæn sagen.

sikker på de der? så vist eg har en ommbygd m5 så skal den forsikres som de den var orginalt? 525 ??

Sorry OT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, allerede nok OT egentlig, MEN:

Har du en 320 som du bygger om till 325 og godkjenner, så eier du følgende:

- En BMW 320 som er godkjent ombygget til 325.

Ettersom modellen fortsatt er 320, skal den omrigeristreres v/ eierskifte, forsikres osv, SOM en 320.

Firkanta regler her i Norge, men for en gangs skyld så går de imot staten og forsikringsselskaper, men til fordel for bileierne.

såh sånn va dæ mæ dæn sagen.

sikker på de der? så vist eg har en ommbygd m5 så skal den forsikres som de den var orginalt? 525 ??

Sorry OT :D

Etter det eg har forstått,så står just presis det samme som før i vognkortet etter godkjenning. Kun bemerket ekstra med "bilen er godkjent med xxx motor med max effekt xxx,godkjent med xxx hjul" osv osv...

Du kan forsikre den som det samme som før,men vil ved eventuell skade/kondemnering kun få den verdien. Har hørt at dette er valgfritt iallefall... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, allerede nok OT egentlig, MEN:

Har du en 320 som du bygger om till 325 og godkjenner, så eier du følgende:

- En BMW 320 som er godkjent ombygget til 325.

Ettersom modellen fortsatt er 320, skal den omrigeristreres v/ eierskifte, forsikres osv, SOM en 320.

Firkanta regler her i Norge, men for en gangs skyld så går de imot staten og forsikringsselskaper, men til fordel for bileierne.

såh sånn va dæ mæ dæn sagen.

sikker på de der? så vist eg har en ommbygd m5 så skal den forsikres som de den var orginalt? 525 ??

Sorry OT :D

Etter det eg har forstått,så står just presis det samme som før i vognkortet etter godkjenning. Kun bemerket ekstra med "bilen er godkjent med xxx motor med max effekt xxx,godkjent med xxx hjul" osv osv...

Du kan forsikre den som det samme som før,men vil ved eventuell skade/kondemnering kun få den verdien. Har hørt at dette er valgfritt iallefall... :?

hmm

siden eg 19 snart 20 så er eneste utveien å få den regga og forsikra på meg at de blir som 525 som den egentli var. hehe verfall de forsikkringselskapene eg har hørt med nekter vertfall og forsikre en m5 på personer under 25 eller hva de var + at de hadde blitt svin dyrt da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...