Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaaaha så det är du som bygger detta monster!! :D

Ser ut att bli kanonbra! Ska bli kul o höra gången i den sedan för film måste du ju lägga upp när den är klar :) Eller syns vi på gatebil? :D

Jepp,det er meg ;)

Ja kan ta en film av oppstarten når den tid kommer,gleder meg til å høre brumminga for første gang sjøl!

Blir nok ikke noe Gatebil på meg i år ettersom eg skal opereres i ryggen 18 mars,så eg ligger langt bak skjema angående byggingen.

Nå er det sparing av penger til nye kamaksler&vipparmer som gjelder [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit det att eg må låne med meg klistermerkene dine inn på fletens dekor sant ?

Kor det går med ryggen? Ellers ser motor bra ut må eg sei :)

hehe :sly:

Same old...operasjon i Førde 18 mars er planen,får tru det blir vellykka!

Får eg pakningene eg mangla vil eg prøve å montere bunnpanner og nedre deler av registeret til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikkje so uendlg lenge til men.. bestilt slipesett eller?

Slipesett har eg ,men var ikkje komplett av en eller anna grunn :stupid:

Mangla bl.a pakningane til indre reg.deksler + anna snacks.

Men som nevnt så må avvente med ferdig montering til kammer&vipparmer er i boks :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, lenge siden eg hadde vært inne på denne tråden ser eg. :D Blir jo nesten litt misunnelig... Hehe

Skal bli gøy å se resultater.

Lykke til med operasjonen forresten... ;)

Takk skal du ha,håper eg blir bra igjen ja ! :)

Har ikke skjedd stort på 5mnd siden eg vart dårlig,og etter operasjonen blir eg sikkert ute av drift rundt 2-3mnd.

Så du kan slappe av og kikke innom tråden i sommer,kansje det kommer noe nytt da hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, lenge siden eg hadde vært inne på denne tråden ser eg. :D Blir jo nesten litt misunnelig... Hehe

Skal bli gøy å se resultater.

Lykke til med operasjonen forresten... ;)

Takk skal du ha,håper eg blir bra igjen ja ! :)

Har ikke skjedd stort på 5mnd siden eg vart dårlig,og etter operasjonen blir eg sikkert ute av drift rundt 2-3mnd.

Så du kan slappe av og kikke innom tråden i sommer,kansje det kommer noe nytt da hehehe...

hehe, jøss kanskje det skjer mer med min bil da. nei, det er viktig at du blir frisk igjen vet du, så du kan nyte draget av v12'ern etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs nok det ja,godt det er ingen deadline på den hehe.. ;)

Gjelder å være optimist sjøl om en er aldri så nervøs. :)

Hehe, deadline? Eg velger å kalle min bil for et evighets prosjekt iallefall. Her er det lommeboka som bestemmer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evighets prosjekt er jo en fin måte å heilgardere seg mot å sette en dato for ferdigstillelse hehe...grei den ;)

Lommeboka som rår her også,må ha nye kammer+vipparmer til X antall tusen,så kansje det er likegodt med en lengre syke-rekonvalens :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden din (igjen) her nå og er imponert, dette blir rått! min E34 skal nok få en gjennomgang den oxo, men det blir med sekser (3.5liter) hvis det lar seg godkjenne...

Ønsker deg lykke til med ryggen, det er ikke mye annet som er mer slitsomt å slite med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...