E36Cab1 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 No problemo! Kjøper du deler her til lands kommer en ikkje langt,koster jo skjorta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hei.snublet nettop over denne tråden. Har lest igjennom hele greia nå,å ble mektig imponert av kunnskapen din.pågangsmot.tålmodighet mht godkjenninger,søknader og ikke minst sykdom. Dette oser det respekt av.. STÅ PÅ! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Danke schön bmwkizn,aldri galt å få komplimanger hehe... Går som sagt tregt da eg er avhengig av å lage bl.a eksosflenser osv til denne motoren da det ikke finnes å få kjøpt. Men bedre sent enn aldri er det jo noe som heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525mannen Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Kolla med kl-racing i Sverige om dom skickar till norge, om man skickar packningarna till honom så brukar han kunna fixa efter dem =) http://www.klracing.se/?subpage=kategori&kategori=102 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Takker for tipset,har sendt de en mail så får me sjå om de kan være behjelpelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Denne er jo ganske lik din bil faktisk.! Kan jo høre med han her hvordan han fikk godkjent sin med kompressor.!? Burde jo ikke være så stor forskjell mellom turbo og kompressor mtp godkjenning.! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18031250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Har sendt han en mail angående dette,så får vi se om han vil dele dette med meg Men noen BT gir jo blaffen i avgass,mer fokusert på bremser osv så praksisen er veldig varierende. Kommer vel ikke som et sjokk for noen at eg ikke har fått svar fra verken BT eller Vegdirektoratet angående klagen min hehe.. Har fått T4 flensene+pakninger,samt 4" V-bandsklemmer+flenser til eksos nå,skal av og ta bilde av de orginale eksosmanifoldene,tegne opp de ulike måla i paint eller noe og sende de til Sverige slik at de kan lage grenrørsflenser til meg der i 10mm svartstål. Rør skal være på vei inn as we speak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Denne er jo ganske lik din bil faktisk.! Kan jo høre med han her hvordan han fikk godkjent sin med kompressor.!? Burde jo ikke være så stor forskjell mellom turbo og kompressor mtp godkjenning.!http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18031250 Bilen var ikke godkjent med kompressoren nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nisja Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 kjempe prosjekt dette har eg trua på du kan no det du driv på med ser eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Fikk mail fra de som skal lage flensene (10mm svartstål),operatøren skulle ha 3 veker fri så de vart først produsert uti august. Har muligens fått fatt i 850Csi svinghjul også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Lettere, dvs bedre respons da? Bra å se at ting virker å gå fremover for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Lettere, dvs bedre respons da?Bra å se at ting virker å gå fremover for deg Hva som er lettere? Ikkje sikker på hva du tenker på her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Tror han tenker på svinghjulet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Ahh okay Er kun Csi som vart levert med manuell gir,så til V12 må eg ha svinghjulet derfra. Mener det veier ca 10.5kg men har vært i kontakt med et firma i England som kan lage svinghjul til meg av billetfrest aluminium og karbon friksjonsflate på kun 5,5kg Det sistnevnte koster rundt 8-9000,- mer enn det førstnevnte desverre... Responsen blir nok sikkert bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Har svinghjul,komplett cluth med 6 pucks sinter å 2 kasser viss det er int. Kassene må opp men det går fint å pare sammen 1 strøken av begge i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå