Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.snublet nettop over denne tråden. Har lest igjennom hele greia nå,å ble mektig imponert av kunnskapen din.pågangsmot.tålmodighet mht godkjenninger,søknader og ikke minst sykdom. Dette oser det respekt av.. STÅ PÅ! :) Skal følge med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danke schön bmwkizn,aldri galt å få komplimanger hehe...

Går som sagt tregt da eg er avhengig av å lage bl.a eksosflenser osv til denne motoren da det ikke finnes å få kjøpt. :bart:

Men bedre sent enn aldri er det jo noe som heter :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har sendt han en mail angående dette,så får vi se om han vil dele dette med meg ;)

Men noen BT gir jo blaffen i avgass,mer fokusert på bremser osv så praksisen er veldig varierende.

Kommer vel ikke som et sjokk for noen at eg ikke har fått svar fra verken BT eller Vegdirektoratet angående klagen min hehe..

Har fått T4 flensene+pakninger,samt 4" V-bandsklemmer+flenser til eksos nå,skal av og ta bilde av de orginale eksosmanifoldene,tegne opp de ulike måla i paint eller noe og sende de til Sverige slik at de kan lage grenrørsflenser til meg der i 10mm svartstål.

Rør skal være på vei inn as we speak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ahh okay ;)

Er kun Csi som vart levert med manuell gir,så til V12 må eg ha svinghjulet derfra.

Mener det veier ca 10.5kg men har vært i kontakt med et firma i England som kan lage svinghjul til meg av billetfrest aluminium og karbon friksjonsflate på kun 5,5kg :shock:

Det sistnevnte koster rundt 8-9000,- mer enn det førstnevnte desverre...

Responsen blir nok sikkert bedre ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...