Astri Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 yeeeeeiiii, det hjalp å krysse fingrene!!! Gratulerer så myyye! Det fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Så det er faktisk mulig å få godkjent noe i dette landet. ikke værst! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jøss, grønt lys fra den etaten også Gratulerer så mye! Hvor mye effekt har du snakka om i søknadene dine egentlig? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Dæven, dette ga vel litt ekstra pågangsmot ? Konge å få noe sånt godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hei og gratulerer med godkjendt søknad ! Har friveke neste veke, du får stikke innom verkstedet mitt om er i førde, so tar vi en aldri so liten bmw-prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Takk for fingerkryssinga Astri,kansje det som gjorde utslaget hehe... Trond: Er søkt om 340Hk,samme som M5. Jørgen: Lurt på å stikke innom en gang,har kikket bort når eg fer forbi med tankbilen. Men har jobbeuke f.o.m imåro so lyt ta det en anna gang S.Hafsmo: Mye som går an,gjelder bare ikke å la seg knekke av motgang men heller gå grundig til verks og sette seg inn i lovverket samt det tekniske rundt en slik ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 dæven, dette var jo gledlige nyheter. Sikkert skrevet før, men hva har du grovt skissert i søknaden når det gjelder understell osv. Har du tenkt noe på akselvekt/totalvekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Du baserte den på M5 ja, lurte på om du hadde klart å gå utover det e34 er levert med jeg. Om du hadde fått til deg skulle jeg slengt inn en søknad på E28'n jeg skal bygge også. Men nei da, skal ikke væra lett Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ehrnst: Eg fikk godkjent ulike bremse-alternativ,enten M5,750,850 eller uorginale med papirer. Eg har 4pot fra 750. Girkassa er fra 850Csi(S6S560G),6trinns. Bakstillinga m/bremser er fra M5,men diff og akslinger fra 750. Fjærer/dempere er coilovers fra K-Sport med TUV papirer. Skal nedregistrere den til 2-seter og dermed hente inn endel der på akselvektene. Trond: Eg fant ut det var nok å bruke den fra M5,er jo denne dokumentasjonen vettu på effekt..det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulkmann Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jaja, nå har jeg nettopp frydet meg gjennom 39 sider og er helt stiv i nakken og tørr i blikket , men dette virker jo veldig lovende! Gleder meg til å se det færdig. Carry on...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Garatulere.!! Men hvordan har du klart og skaffe k-port understel med tuv papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Å så stilig!! Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne Til lykke med fortsettelsen av bygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Garatulere.!! Men hvordan har du klart og skaffe k-port understel med tuv papirer? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Dette blir kjempebra, STÅ PÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå