Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man må huske på at syklustest for biler med orginal katalysator er ganske kostbart. I tillegg er man heller ikke sikret at den går igjennom ved første forsøk.

Det stemmer,tror neppe eg ville tatt sjansen på dette uten å hatt lambdastyring i både closed loop og WOT. Og da skulle den vært rimelig bra innstilt!

Eg bare drog denne diskusjonen fram med BT og SFOOR for å bevise et poeng,eg slipper som sagt denne syklus-testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må huske på at syklustest for biler med orginal katalysator er ganske kostbart. I tillegg er man heller ikke sikret at den går igjennom ved første forsøk.

Det stemmer,tror neppe eg ville tatt sjansen på dette uten å hatt lambdastyring i både closed loop og WOT. Og da skulle den vært rimelig bra innstilt!

Eg bare drog denne diskusjonen fram med BT og SFOOR for å bevise et poeng,eg slipper som sagt denne syklus-testen.

Men du slipper vel fordi du kjører med orginalsprut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må huske på at syklustest for biler med orginal katalysator er ganske kostbart. I tillegg er man heller ikke sikret at den går igjennom ved første forsøk.

Det stemmer,tror neppe eg ville tatt sjansen på dette uten å hatt lambdastyring i både closed loop og WOT. Og da skulle den vært rimelig bra innstilt!

Eg bare drog denne diskusjonen fram med BT og SFOOR for å bevise et poeng,eg slipper som sagt denne syklus-testen.

Men du slipper vel fordi du kjører med orginalsprut?

Det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bilder av påbegynt innsug då vel? :)

Heh...har ikke fått begynt engang,måtte ta et lass til Bergen igår,og deretter skifte hydraulikk-olje klokka 0200 inatt når eg kom heim :roll:

Så fikk ikkje handlet inn nødvendige rør&plater desverre. Skal opp i garasjen og sjå om eg får inspirasjon idag men er rimelig trøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har eg alså mottatt skriftlig vedtak fra Statens Vegvesen om anbefalt godkjenning av bilen med turbo idag.

Men hvor lenge var egentlig Adam i Paradis?? I mitt tilfelle,noen uker :?

Brevet var på 2 sider der det vart oppsummert historikken bak søknaden min,behandligstida og tidligere fatta vedtak om NA godkjenning osv osv...

Og nesten helt nederst står det noe lite hyggelig lesning :grr:

FULL AVGASSYKLUS!

WTF?!?!? :roll:

Her har eg dokumentert side opp og side ned om hvorfor akkurat dette ikke skal måtte foretaes,og så kommer de med dette nå igjen?!?

Tydeligvis er ikke typegodkjent software som holdes innafor pre-set map godt nok for desse karene,men siste ord er ikke sagt i denne saken!!

De må nok hoste opp en lovgivning i beste fall,for dette gir eg meg ikke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...