jojr Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Høres bra ut, det er jo et spennende prosjekt å veldig synd du ikke fikk fullført det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smcboy Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Har da endelig klart å lest meg til slutten her, må si det ble litt trist stemning her da jeg så att du måtte selge pga helsa Veldig triste greier, men håper att helsa di kommer seg igjen, bilen er jo tross alt bare en materiell gode... Det er ikke helsa! Så håper helsa snur og att du i nær fremtid kommer med et nytt prosjekt! Respekt for alle motgangene, nedturene, slitet, helsa og huset du har måttet takle gjennom flere år! Ønsker deg ihvertfall god bedring, og att du snart får helsa tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Har da endelig klart å lest meg til slutten her, må si det ble litt trist stemning her da jeg så att du måtte selge pga helsa Veldig triste greier, men håper att helsa di kommer seg igjen, bilen er jo tross alt bare en materiell gode... Det er ikke helsa! Så håper helsa snur og att du i nær fremtid kommer med et nytt prosjekt! Respekt for alle motgangene, nedturene, slitet, helsa og huset du har måttet takle gjennom flere år! Ønsker deg ihvertfall god bedring, og att du snart får helsa tilbake! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Kommer det oppdatering her fra ny eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaren92 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 hvem har kjøpt denne? skjer det noe med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salvesen Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 ikke gi opp, er selv ufør på grunn av rygg og nakke, ta deg en god pust i bakken og få noen kompiser til og hjelpe, for rått til å gi opp dette. Hilsen en som har gitt opp før og angrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 ikke gi opp, er selv ufør på grunn av rygg og nakke, ta deg en god pust i bakken og få noen kompiser til og hjelpe, for rått til å gi opp dette. Hilsen en som har gitt opp før og angrer Leste du alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 kan meddele at rustreperasjonane e i gang .) pluss pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 kan meddele at rustreperasjonane e i gang .) pluss pluss Er det du som har kjøpt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 kan meddele at rustreperasjonane e i gang .) pluss pluss Er det du som har kjøpt bilen? ja fant ut at eg måtte bli medlem så eg kan fortsette tråden og holde folket oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 kan meddele at rustreperasjonane e i gang .) pluss pluss Er det du som har kjøpt bilen? ja fant ut at eg måtte bli medlem så eg kan fortsette tråden og holde folket oppdatert Har savnet oppdateringer her, gleder meg stort til å følge med på fortsettelsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Lag ny tråd og link til denne heller. På den måten blir det mer ryddig og enklere å følge med på hva du som nye eieren gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Lag ny tråd og link til denne heller.På den måten blir det mer ryddig og enklere å følge med på hva du som nye eieren gjør ja da kan eg gjere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smcboy Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Ble det noe av prosjekttråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 den nye tråden ligger her: http://bimmers.no/topic/765465-e34-550-tti-ny-eiger/#entry2706423 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå