Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har da endelig klart å lest meg til slutten her, må si det ble litt trist stemning her da jeg så att du måtte selge pga helsa :( Veldig triste greier, men håper att helsa di kommer seg igjen, bilen er jo tross alt bare en materiell gode... Det er ikke helsa! Så håper helsa snur og att du i nær fremtid kommer med et nytt prosjekt! Respekt for alle motgangene, nedturene, slitet, helsa og huset du har måttet takle gjennom flere år!

Ønsker deg ihvertfall god bedring, og att du snart får helsa tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da endelig klart å lest meg til slutten her, må si det ble litt trist stemning her da jeg så att du måtte selge pga helsa :( Veldig triste greier, men håper att helsa di kommer seg igjen, bilen er jo tross alt bare en materiell gode... Det er ikke helsa! Så håper helsa snur og att du i nær fremtid kommer med et nytt prosjekt! Respekt for alle motgangene, nedturene, slitet, helsa og huset du har måttet takle gjennom flere år!

Ønsker deg ihvertfall god bedring, og att du snart får helsa tilbake! :)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
ikke gi opp, er selv ufør på grunn av rygg og nakke, ta deg en god pust i bakken og få noen kompiser til og hjelpe, for rått til å gi opp dette. Hilsen en som har gitt opp før og angrer

Leste du alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
kan meddele at rustreperasjonane e i gang .) pluss pluss

Er det du som har kjøpt bilen?

ja :) fant ut at eg måtte bli medlem så eg kan fortsette tråden og holde folket oppdatert :)

:klemme::-D:beer:

Har savnet oppdateringer her, gleder meg stort til å følge med på fortsettelsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...