E36Cab1 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Prøver på det,men blir ikke gjort noe vetigt desverre da eg har bestilt meg sete-freser fra Neway men de kommer ikke før om 1,5-2 uker Vurdere å slepe bilen opp til garasjen og hive han på bukken for å begynne å demontere. Men hadde håpt å få motoren sammen først så en slapp så mangen deler liggende å slenge først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 kult prosjekt, følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Fant ut at en fikk utnytte en av de fine høstkveldene til å slepe bilen opp til garasjen der motoren blir skrudd sammen. Klarte å lokke med en kompis til å ratte bilen mens eg satt komfortabelt i bilen foran Klart for sleping Trekkdyret med villige 80 gamper Etter endel kilometer kom vi fram til destinasjonen. Er en liten bakke opp til garasjen så vi kobla på et batteri og kjørte den på starteren inn i garasjen. Var begrensa det eg fikk inspisert av bilen under før eg kjøpte den ettersom den stod på bakken da,så var litt spent på om mine tidligere antakelser og intrykk av bilen stemte Myself at work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Fikk rett,den var faktisk såpass bra som eg trodde Var litt gravrust på kanaler men det er jo standard på såpass gamle kjerrer. Men ellers så den forbløffende bra ut tross alderen Skal bli godt å bli kvitt denne strikken :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 V12'n lyt nok vente litt til før den monteres,er fremdeles toppløs... Mye ribbing som skal gjøre innvendig,det meste skal ut/byttes. Vil då finne eventuelt om det er meir rust å finne i dørk og rundtomkring. Could be exciting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Ble rent overraska når jeg begynte å lese på den tråden her....!? Snakk om "folkelig" skriving a, gett! Virkelig en fryd, i forhold til mange andre tråder her inne på bimmers.. Folk er jo så lite gira på å skrive no vettugt på trådene sine, at det er til å begynne å grine av.. Digger prosjektet ditt! Skal følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 hmm. Ville ikkje ole stille med 730en som trekkbil? Ang. svarte tepper, kan du jo høyre med arild, han har jo det i delebilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Sjå der ja, såg ut til å ha "redskapsbua" i orden og Er det en m20b20 eller ? om det er b25 kjem eg å henter Bra med framgang og ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Leste over tråden nu. Flott prosjekt dette! Morsomt at du gidder å bryne deg på en V12! Stå på, og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Ble rent overraska når jeg begynte å lese på den tråden her....!? Snakk om "folkelig" skriving a, gett! Virkelig en fryd, i forhold til mange andre tråder her inne på bimmers.. Folk er jo så lite gira på å skrive no vettugt på trådene sine, at det er til å begynne å grine av.. Digger prosjektet ditt! Skal følge med videre! Hehe takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 hmm. Ville ikkje ole stille med 730en som trekkbil? Ang. svarte tepper, kan du jo høyre med arild, han har jo det i delebilen sin. Fant ut at Ole trenger vel bensinen sin til å farte inn til Høyanger heile tida , så fikk heller bruke Stuttgart-kassa til dette Er ikkje sikkert det blir tepper i bilen engang,skal jo gå som banebil,men helst med kvite skilter. Men har tenkt å spørre Arild om deler når den tid kommer,sikkert noe som må/bør byttes underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Sjå der ja, såg ut til å ha "redskapsbua" i orden og Er det en m20b20 eller ? om det er b25 kjem eg å henter Bra med framgang og ! Jepp kjekk "bu" å jobbe i dette,en løftebukk&verktøy er alfa omega ! Er nok en B20 dette,men vil du ha den skal du få den,sammen med drivverk&bremser Skal på jobb idag samt bryllup imåra så framgangen vil det tvilsomt bli denne helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Leste over tråden nu. Flott prosjekt dette! Morsomt at du gidder å bryne deg på en V12! Stå på, og lykke til! Thank u Har av og til angra en smule på at eg ikkje valgte en sexer pga kostnader og tidsforbruk + alt ekstra arbeidet&hodebry dette medfører Men er jo en utfordring,og det er jo moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 så er det jo litt matcho med en veiv, 12 staker, 12 stempler og en voksen blokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 så er det jo litt matcho med en veiv, 12 staker, 12 stempler og en voksen blokk Du glemte 12 dyser,2 turboer,2 intercoolere,doble rørgater....tja dobbelt det meste Slikt liker jo vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå