Espen^^ Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Skal inn på biltrangsynet den 23.08 for og godkjenne coilovers. Sier de noe på tonede ruter? Og sier dei nåke på om eg kjører inn på rondell d58 18" ? Er det mulig og få godkjent de felgene på min e34? Noen som har tuv papirer på disse felgene? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Det med tona ruter virker skummelt altså. Vet ikke om de pleier å bry seg for mye om andre ting enn det de skal godkjenne, men har du mulighet så sveiv de ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar andre Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 ei her i i distriktet skulle ut å få skrevet senkesettet i vognkortet og kom ut igjen med ei liste like lang som a4 pga felger pluss diverse andre ting de egentlig ikkje skulle gjøre noe med... så er aldri godt å si hva di finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ja bare å godkjenne felgene samtidig.. Jeg fikk godkjent det i sommer uten prob Gi meg e-postadr din så skal du få TUV på rondelfelgene dine av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Fikk godkjent Senkesettet. Men han begynte og lese i boka si om felgene så sa han det ikkje gikk i henhold til det som stod der. så sto det noen tall under så slo han opp det. og der stod det at det var mulig så lenge det forelåg TUV papirer. han dreit seg ut og blei heilt paff. Unnskylte seg med at han hadde dårlig til og at eg måtte ha skriv fra bmw at bilen tålte det? ???? biltrangsynet på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå