ragge Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Er det uling i bakaksel er den vel snart krank. Har vært borti det samme, og det tok ikke lang tid fra ulinga kom til den gikk til helvete
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 vet ikke hva sagflis og banan skall gjør med olja, kom med et innspill om hva som kunne hjelpe. Aldri gjort det før selv jeg. Bare hørt at det skulle hjelpe. Så Beklager at jeg kom med et tips da.
jolly Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Nå er olja skiftet. Så da blir det å kjøre en tur i morra og høre etter om det er noen endring. Skal informere............her.
E46Johnny Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Den lyden du beskriver er muligens lagre til pinjong og eller diffrensial. Du kan jekke opp bilen bak og sette den på bukker, vær sikker på at den står trykt, eller hvis du har tilgang til løfte bukk er jo dette tryggest,og beste. Start bilen og sett den i gir slik at bak hjula roterer fritt. Pass deg for roterende deler. sett et langt skrujern eller en bit av et kosteskaft inntil øret og sett dette mot kardang klokka du vil da tydelig høre hvilke lagre som er dårlige. Det finnes også mekaniker stetoskop for dene type arbeid, som er litt bedre i bruk. Som andre sier her kan det være hjullager men disse pleier å ha en mer romlende lyd.
|Ole| Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Det er garantert bakakslinga di, det er vanskli å vite kor lenge akslinga di holder etter att desse lydene kjem. Det kjem jo seff an på kjøre stilen og diverse, om du har en hard leikende kjørestil kan du jo få den sveisa Vist ikkje ville eg ha skifta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå