bcrazy Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Er det meningen at bagasjelokket skal åpne seg av seg selv når man låser opp med fjernkontrollen på e39 sedan? Jeg må løfte min, men fjærene er jo 11 år gamle nå.
jolly Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Hvis du har fjærnkontroll med egen knapp for bakluka , så skal den sprette opp ja.
Haug530D Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Hvis du har fjærnkontroll med egen knapp for bakluka , så skal den sprette opp ja. sikker på det? jeg har også sånn fjernstyring av bagasjeluke men den spretter ikke opp den heller.
Andreas1 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Skal ikke sprette opp. Det er egen tilleggskode ved bestilling av bilen for automatisk åpning/lukking. En annen sak er at siden det er forholdsvis stramme fjærer (luken veier lite ved åpning) burde det rent teoretisk være mulig å sette på enda litt strammere fjærer så den spretter opp mekanisk .
Deep Dish Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Skal ikke sprette opp.Det er egen tilleggskode ved bestilling av bilen for automatisk åpning/lukking. En annen sak er at siden det er forholdsvis stramme fjærer (luken veier lite ved åpning) burde det rent teoretisk være mulig å sette på enda litt strammere fjærer så den spretter opp mekanisk . Har vært inne på samme tanke.. Problemet er at den blir steintung å lukke igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå