bcrazy Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 kompressoren i min e39 skrangle noe alvorlig når den er innkoblet. Det har blitt ganske mye værre over de siste 5.000km. Hva skjer når den går helt i stykker? Har hørt at kompressoren kan låse seg. Eller er det bare et kosmetisk problem? AC anlegget kjøler fortsatt bra. Er det mulig å reparer uten å koble fra kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Skramler det når kompressoren er innkoplet,tenker jeg det er selve kompressoren som er på tur til å ta kveld. Magnetclutchen lager helst ulyder når den ikke drar kompressoren rundt, så lenge den ikke slurer da,helst skriking/gnisselyder da. Kan vel låse seg helt, og spy metallpartikler ut i ac systemet. Ta deg en tur til noen som forstår seg på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ville gått for en brukt fra Koed. Koster ca tusenlappen. Byttekompressor fra GS koster ca 5300.- ink.frakt Tror ikke det er lønt å reparere. Når den ryker så ryker den. Om den låser seg ,hvilket den kan gjøre så ryker reima di også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 OK. Men er litt skeptisk til brukt, har jo ingen garanti for hvor lenge den vil vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 det har du helt rett i , men det har du ikke på den du har heller. På den har du heller ikke noen garanti på hva annet som kan ryke , når det ryker. For å tette igjen "sikkerhetshullet" ditt , så bør du kanskje kjøpe hos GS for 5500.- Men jeg ville tatt sjansen. Koed er seriøse , og selger ikke noe de ikke vet funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå