artax Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 hei lurte på om noen kan fortelle meg hva dette er for noe? det er i en e34 og ligger vedsiden av sikkringsboksen. hva er det og hva gjør den? er det normalt at den lager lyder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Vannventiler for varmeapperat høyre og venster side ,sitter kansje en sirkulasjonspumpe under der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Det er et skittent motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Med det samme vi er inne på vannventilene, er det noen som vet om den gamle og denne (den nye typen) er kompatible. Dvs er uttakene plassert på samme måte samt pinouts etc? Jeg har original den gamle på min men den begynner å bli mer sjelden å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 ok takker for svar. men er det normalt at den skal lage lyd, akkurat som om den lader opp og smeller(vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det) men kan kjenne det helt inn med pedalene. har ikke vært der før. hehe ja vet det er ganske så skitent men har ikke hatt tid eller lyst til å gjør noe med det, har så mange problemer med bilen for tiden. blir gal, den har slukt 3 dynamoer på 1.5 år kanon irriterandes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 De skal lage lyd ja, klikkelyder da det er magnetventiler. De klikker endel hvis du har varmen på middels. Men lite i min og maks posisjon. Mener å ha vært borti at aktivering av disse kan kjennes i pedalene i enkelte tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå