Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

Da har E30 nr.5 kommet i hus.:) Meget bra eksemplar som ser ut til å være tatt godt vare på! Kjøpte bilen i går av ei her inne på forumet. Bilen har M-tech II front og hekk, og sideskjørt/ M-tech II dørpaneler og sideskjørt er på ønskelista. Bilen var ikke senket da jeg kjøpte den, så kjørte innom GS på Bud på vei hjem og kjøpte 60/60 senking med dempere..:) Har også M-tech II vinge liggende, så denne blir pusset ned og lakkert så fort som mulig. Sota DE lykter er også på lista..;) I helgen kommer det på 17" felger. Fargen er Alpinahvit 2.. Her er bilder FØR og etter senking. JA, det er dårlige bilder da de er fra mobil.. :roll:

FØR senk:

euw4jh6rmfh35l0s4982.jpg

rpmdn0u6k6syt3y86z4l.jpg

ETTER senking:

zdleq7iqpvigbggl20qn.jpg

6hsui72xtzm0aeoscjku.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratis med ny bil:) 60/60 senk hørtes mye ut.men det ble veldig bra det:)

så fint ut det.ta non bilder når felgene kommer på da

Takk takk.:) Ja, får se om jeg ordner 40 bak i stedet. Men er 4 vinterdekk bak nå da.. Så får se hvordan d blir da de kommer ut.:) Blir tatt bilder i morgen kveld el el lørdag med andre felger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er støtfangeren jeg tenker på ja.

Det er mer forskjeller enn bare lista. M-tech fangeren er rundere i hjørnene, og passer over ens med hjulbuen og m-tech leppen.

Aha, men dette finnes vel på koed e.l ? Ser det passer ikke heeelt med linjene på front og støtfanger på den jeg har nå. Ser ut til at fronten kommer litt for langt bak. Så dette må vel anskaffes etterhvert ja.. Best lånekassen er generøs fremover. :wink: Lurer også på å ta av lyktesenkerne når de sota DE lyktene kommer på for å få ett mer "clean`t" look på den.. Noen som har sett bil med M-tech II front og hekk med infinity sideskjørt, el noen som er litt mindre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen ut den :) Men BMW er generelt høyere foran da, så 60/40 hadde nok sett bedre ut for å få det rette "stuket"! Liker planene dine framover.

Ja, kom på etter at jeg hadde kommet hjem fra GS at Facelift har litt lavere hjulbuer bak enn preface??? Blir vel å skaffe seg 40mm senking bak, for å få det rette"stuket" som du sier.:) Får ta ting etterhvert, siden jeg er tilbake på skolebenken og teknisk fagskole :roll: Planer må mann ha. Blir vel bytte av interiør også etterhvert.. Er lyst grått nå, både stoler og dørtrekk.. Blir vel M-tech interiør eller svart skinn med tiden.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil. Enig med Yngvejos.

..i tillegg kan du kanskje vurdere å ta av øyelokkene? Eller? :)

Hvilke 17 tommere skal du slenge på? :)

å ta av øyelokkene er nok allerede nevnt lengre oppe her.:)

Blir foreløpig noen 17" kosei felger, men kommer vel til å ha øynene åpne for noe kantfelger. Alpina el BBS har også vært innom tankene.. Men siden budsjettet ikke er av det høyeste nå, blir vel dette etterhvert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra plan :)

Gratulerer med et pent eksemplar E30!

Takk takk.:) Når det skal sies, så har jeg enda ikke funnet rust under bilen!! Tok en grundig sjekk i går da jeg monterte senkesett og dette ser bra ut 8)

Er to flekker under pakning på frontruta, men dette blir tatt i høst før det blir mer alvorlig. Fant også litt vann på venstre side baki bagasjerommet, der det så ut som en evt drenering var gjemt med tectyl.. Så at yngvejos hadde samme på sin bil da han kjøpte den. Er heller ikke noe rust på karosseri ellers. Er jo hvit bil så dette hadde vel fort blitt sett.. Topplagrene på alle 4 dempere rundt om må også skiftes etterhvert

Fant også historikk på bilen fra dag 1 og til i dag.. Jevnlig oljeskift, service og slitedeler er byttet. Serviceboka er fulgt frem til nesten 200.000km. Bilen har nå rullet 239.000 og fikk nytt filter og ny olje forrige uke.. Gir og bakaksel vil få ny i nærmeste framtid.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg byttet fjærer bak til org M-tech 1. Ble litt høyere så får se hvordan det blir etterhvert når fremfjærene siger sammen litt.. Har tatt en mere grundigsjekk på bilen, å viser seg å være veeldig bra utgangspunkt for rust..! Til og med bærearmer, stikkakslinger og forstilling er det ikke overflaterust på en gang.:) I morgen tror jeg det blir motorvask og skikkelig vask utvendig.

Har også satt på 17" felger, og tok med kameraet hjem for photosession, MEEEN glemte kabelen :evil: Har noen på mobilen jegskal prøve å få lasta over..

Ellers må jeg justere spissinga litt på høyre fremhjul, for det var noe skjevt i forhold til venstrehjulet, å videre ta 4 hjulskontroll når fjærene har fått seget sammen mere.. :) Forhåpentligvis blir M-tech II vingen pusset ned og lakkert uka som kommer.

EDIT: fikk fiksa bildene. 8)

vkm1up9l5tnz1lm8ayyg.jpg

tbm6lpt3s05mz4xx59lu.jpg

3tumi9o7otxxiab6gf3m.jpg

8f9lyitbbf1q0yvngk7f.jpg

q0kcizd9y3fvxm44fbcn.jpg

n5gh7c07c7texr58964a.jpg

n581w9xwihw1wa5emka6.jpg

diffjt8i1dp0tdaeppf7.jpg

ay1axrdpsmrhawwj9eab.jpg

qn2nr0syxh6zrozq1b1g.jpg

n730w7pnq32bn6p7blj9.jpg

Slik.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...