Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble pent Jørgen! Komme deg av gårde på treff snart! :P

Takker for det.:) mjaa, er vel ikke noe treffobjekt akkurat.. mye "småpjask" som irriterer meg veeeeldig! Men neste år på denne tiden så regner jeg med at det blir ny(ere) BMW på meg, så da kan jeg plukke e30`n i filler å begynne å gjøre den 110% bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott E30! Spesielt- men tøft med svart list på støtfangeren sammen med MT2 fontspoileren.

Synes også den "catkiller" saken din ble litt småtøff ;)

Bra å høre.:) Ja, det er ikke så værst synes jeg, men som skrevet tidligere så blir det litt rart med tanke på at bakfangeren min er helt hvit.. Har tenkt litt på å bygge den om, slik at jeg bruker org bakfanger å kjøper original M-tech II hekk som jeg monterer under denne igjen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Holder på å lure litt på å selge bilen, da jeg har fått noen respektable bud.. Hva synes dere ut fra tråden, bilen kan være verd? svarer gjerne på spørsmål ang bilen om det er noen som har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brytningene i svart er bra, men lurer litt på hva jeg skal gjøre i helhet siden bakfangeren er helt hvit. har bakfanger som jeg skal lakkere hvit, med de svarte listene, for å se hvordan dette tar seg ut, etterhvert... er liksom ett el annet som "mangler" / ikke stemmer nå, synes jeg da..

får du på en hvit bakfanger med sorte lister tror jeg ikke bilen din kan bli noe særlig bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brytningene i svart er bra, men lurer litt på hva jeg skal gjøre i helhet siden bakfangeren er helt hvit. har bakfanger som jeg skal lakkere hvit, med de svarte listene, for å se hvordan dette tar seg ut, etterhvert... er liksom ett el annet som "mangler" / ikke stemmer nå, synes jeg da..

får du på en hvit bakfanger med sorte lister tror jeg ikke bilen din kan bli noe særlig bedre!

Nei, har tenkt noe i den gaten selv..! Har en fanger liggende, men den trenger lakk, så vi får se hva det blir til fremover.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skal du ha for bilen din da?

Trenger ny bil snart serru 8)

Har i salgstråden skrevet at bud over 45.000.- blir vurdert, om b25`n skal følge med (inkl grenrør) blir bud over 50.000 vurdert. Da med en ærlig samtale med vedkommende først slik at en evt kjøper vet alt som bør vites om bilen før han kommer å ser på den.

Mange kommer sikkert til å rope ut at dette er en svinpris, men d får være dem sin sak. Jeg liker bilen godt og har vært / er veldig fornøyd med bilen!

Vi kan bytte i E46`n din :lol: Så den i Molde da du var på treff. Satt vel sammen med deg ut med Sivert og gjengen.:)

Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinpris er det absolutt ikke hvis bilen er sånn nogenlunde som den ser ut på de siste bildene du har lagt ut av den.

Hvis du legger ut den på autodb kan jeg nesten love deg at den ryker fort!E30 er en veldig populær bil, og folk betaler deretter..

Lykke til med salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinpris er det absolutt ikke hvis bilen er sånn nogenlunde som den ser ut på de siste bildene du har lagt ut av den.

Hvis du legger ut den på autodb kan jeg nesten love deg at den ryker fort!E30 er en veldig populær bil, og folk betaler deretter..

Lykke til med salg :)

Bilen ser nok sånn nogenlunde ut som den gjør på de siste bildene, utenom de kosmetiske feilene som er nevnt i salgstråd med at front og hekk brude vært lakka opp igjen, og at det er ett lite rusthull mellom vinduspakning og luftehull. Ellers er det så klart litt "småplukk" som kunne gjort bilen enda bedre.

Ser at folk gjerne forlanger rundt 100k for en "strøken" bil. Kjøpes denne for 45-50k, og koster på den noen lapper så vil jeg tørre å påstå at det er ett meget bra eksemplar av en e30.

Har avventet litt med å legge den ut på autodb da jeg ikke er såååå gira på å selge, å vil heller legge den ut her siden de fleste er BMW-folk og kanskje har sett litt innom tråden å vet hva det er snakk om.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...