Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

Har i salgstråden skrevet at bud over 45.000.- blir vurdert, om b25`n skal følge med (inkl grenrør) blir bud over 50.000 vurdert. Da med en ærlig samtale med vedkommende først slik at en evt kjøper vet alt som bør vites om bilen før han kommer å ser på den.

Mange kommer sikkert til å rope ut at dette er en svinpris, men d får være dem sin sak. Jeg liker bilen godt og har vært / er veldig fornøyd med bilen!

Vi kan bytte i E46`n din :lol: Så den i Molde da du var på treff. Satt vel sammen med deg ut med Sivert og gjengen.:)

Jørgen

Jøss, du var det ja?! Det visste jeg ikke :P

Hmm, synes bilen din er rå jeg, og hvis den ser sånn passelig ut som bildene over her så kan jeg nok være interessert ja :)

Bytte i bilen fungerer nok dårlig da den får ny eier imorgen, dessverre :(

Så trenger en ny bil, så jeg får solgt Sierra'n jeg har også :P

Og en E30 har jeg alltid hatt lyst på, så hvorfor ikke nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepps.:) nei, brydde meg ikke om å rope ut at jeg hadde sett deg/bilen her.:wink:

Å den Automote e36`n du hadde var det en kompis av meg som hadde først faktisk.:)

Jada, bilen er grei den.:) derfor jeg er litt i tvil ang salg, å kommer kun til å vurdere bud over 45 lapper slik den er nå.

SÅ den lå på autodb ja. Gikk jo fort med salg da? Tipper den innerst inne er litt (veldig) kjip å selge..:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :)

Skal tenke litt på det til jeg får penga inn på bok om hva jeg gjør.

Har E36'en fortsatt da, så kanskje jeg hellakkerer den og bytter styling, får gå litt i tenkeboksen om hva jeg skal gjøre..

Solgte bilen for en time siden nå.. Veldig rar følelse og se den dra, var ikke moro akkurat :(

Gikk veldig fort, la den ut først etter en ringte og sa han skulle ha den, bare for og lufte interessen og sjekke om jeg fikk litt mer, men ble ikke sånn.

Fornøyd med det budet jeg fikk egentlig så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :)

Skal tenke litt på det til jeg får penga inn på bok om hva jeg gjør.

Har E36'en fortsatt da, så kanskje jeg hellakkerer den og bytter styling, får gå litt i tenkeboksen om hva jeg skal gjøre..

Solgte bilen for en time siden nå.. Veldig rar følelse og se den dra, var ikke moro akkurat :(

Gikk veldig fort, la den ut først etter en ringte og sa han skulle ha den, bare for og lufte interessen og sjekke om jeg fikk litt mer, men ble ikke sånn.

Fornøyd med det budet jeg fikk egentlig så :)

Skjønner.:) Ja er jo en mulighet det. Hadde vel vært friskt med en "nyoverhaling" av utseende på den.:)

Usja, hørtes ikke noe kjekt ut det nei.. Er jo en bil som trekker oppmerksomhet da!!

Ja, men hvis du fikk ett greit bud så er det jo overkommelig kanskje.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer til deg og gratulerer til ny eier. Blir det ny bil på deg, eller blir det sykkel og buss til skolen er unnagjort?

Takk du.. Var ikke noe kjekt nei.. Men må mann så må mann..

Sykkel blir d IKKE.:P Er ikke særlig fan av kollektiv transport langs veier, så buss blir det heller ikke.. Blir nok en bil som er litt rimeligere å kjøre.. Så satser på dieselbil faktisk.:) hva d blir er jeg ikke sikker på enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...