Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

Skjønner den. Er i samme situasjon selv. Kan godt hende det blir enda et år med skole og for min del.. :?

jeg er ikke ferdi på fagskolen før våren 2010, så etter det blir det alle fall full fart på ting igjen. har vurdert å sette på org bakfanger til så lenge da. får prøve å mikse litt når jeg får henta delene å se hva som blir best.:) kan bli litt dumt med sideskjørt som bygger en del ned, å ingenting bak på utenom vingen.. så vi får se.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er vingen og sideskjørta hentet.:) har monter vinge, men venter med sideskjørta siden det har begynt å bli hvitt igjen..

jy9u16qkay1qs8b22gks.jpg

eow9zit8kd2sbf2jh2jq.jpg

pqa3esazo3pwcyang2dk.jpg

Er dette riktig vei på sideskjørtet, el skal dette stå på andre siden? prøvde det på begge, men når dette sto på førersiden så synes jeg det bygde så langt ned i fremkant mot fremhjulet i forhold til det som vises på bildet.. Men på dette bildet passer liksom ikke overgangen skikkelig, for på førersiden passet det akkurat med bakdøra der d begynte å gå ned igjen (om noen skjønner..;p ) Det er ikke montert enda bare så det er sagt 8)

qytpuvbrvab7rk67vquu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest gjennom hele tråden. Så det er godt mulig det er opp og avgjort, men jeg personlig ville gått for hvit kant og sort senter på denne bilen. :) Pen bil foresten!

lakkering av felger er lagt litt på is enda.. må gjøre noe med de slik først for å få de strøkne. dessuten er det andre felger på ønskelista.. :wink:

jo takk, den begynner å ta form nå.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg vært og handlet meg sports/M-tech interiør.:) Blir litt bedre å sitte i enn de gammle, og ikke minst litt penere. Førerstol har naturligvis de vanlige slitasjene, men ellers ser de hele og pene ut.:)

Bildene er som vanlig av elendig kvalitet siden jeg kun har tilgang på mobilkamera. Kommer bedre i helga når jeg ska hjem å montere..

Annen motor er også på vei.! 8)

Her er alle fall noen bilder av interiør!

y7rm7p9w57xwd9jpnx86.jpg

rmfwvyr3p589d0prqx65.jpg

0n7k2k8mtxf9ga5st8jp.jpg

6bbpk92onegpnl0dwlo4.jpg

Kommer som sagt mere bilder i helga da jeg skal hjem å montere sideskjørtene, sette inn interiør og ha på sommerskoa igjen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer sikkert ikke til å angre på det kjøpet. Har lyst på sportsseter fremme i touringen, men det får komme etterhvert. Vet du om man får kjøpt den stoffstykkene som er slitt, eller om man må få de laget av salmaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer sikkert ikke til å angre på det kjøpet. Har lyst på sportsseter fremme i touringen, men det får komme etterhvert. Vet du om man får kjøpt den stoffstykkene som er slitt, eller om man må få de laget av salmaker?

Nei, å angre på kjøp av slikt interiør blir feil..! hehe.

Er ikke sikker på om det er mulig å få kjøpt nye, men kommer til å lete, evt høre rundt om noen kan fikse det.. Kommer til å prøve å fikse det så bra som mulig nå, å evt trekke om hele interiøret i skinn senere.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo høre med han maridal, møbeltrekkeren:):)for og få fikset interiøret. han er jo en tullball som får til det meste:)

hvor holder den tullballen til da? har hørt om navnet, men er ikke sikker på hvor det er.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...