Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så de hadde stykker til setene på koed også ja, og trekk.. men de var jo ikke så billig da.. så å ta full overhaling blir nok ikke før høsten 2010, da jeg forhåpentligvis har kjøpt enda en bil, å kan begynne å plikke denne i molekyler å ta for meg ALT på bilen.. alle fall er dette planene pr dags dato.:) kommer nok mest sannsynlig ikke til å selge denne da jeg vil ha både 4dørs (og facelift) og 2 dørs preface i sammlingen min. Som e30 entusiast føler jeg at jeg må eie noen forskjellige eksemplar til slutt.. : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update i dag også.:)

Har montert interiøret, og det tar seg en del bedre ut enn d gammle..! Har også lagt ett ekstra lag med tynntectyl over kanalene da jeg skal montere sideskjørt i morgen. Har hevet den ca 0.5cm bak, kanskje unngå den lille subbinga som er.

Nok en gang med elendig mobilkvalitet, kommer sterkere tilbake i morgen med skikkelig kamera.:)

htcoi237v398ks9f65hw.jpg

axr6gqcl85rxtkk8vlj6.jpg

9tay0v7mye3qsd3gaokg.jpg

jrv5ht80s3mg0r88jwio.jpg

n3c3m6ilx3qb7eb97xjt.jpg

bsw96ve5o0m3mh1md1j8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er nok en gang noen mobilbilder av bilen med sideskjørt. har ikke akkurat blitt overkommentert, men håper noen liker det de ser.

Alle fall en liten smakebit på hvordan bilen ble. (ja, det er teip på sideskjørta da de ikke er tørka enda, men teipe for å holde de inntil kanalen så godt som mulig..

zlcigrtm7g7g7a1s0k06.jpg

fmysvpk5ay8nhalgxu79.jpg

qf2ek93jc295dmq7rho7.jpg

4uexhq5axbarumk25vii.jpg

wqq1kzdnq2qmivhjrtl5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner jo å bli bærre lækkert :D

Stilig med hvit E30 da!

Ørlittegrann toning av ruter kanskje? :)

Jada, kommer seg nå.:) tonig av ruter kommer, men litt frem i tid da jeg skal ha "proffesjonelle" til å gjøre d... førsteprioritet nå er annen motor 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvite E30 med shadowline lister slår aldri feil for mine øyne! Og toning av ruter henge eg meg på det hadde blitt, prikken over "i" en. :D

Genialt flott E30 dette her, følger med :!:

Takker for det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt riktig :) Ble veldig bra..større motor så blir det enda bedre også :)

fornøyd selv ja.:) er nok muligens større motor på G.. har bare ikke fått henta den enda.. håper kanskje på å få den hjem til påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...