TerjeAa Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 KAN IKKE være normalt. Har du et batteri på 100AH så er det flatt på 50 timer.............. Noe trekker strøm ett eller annet sted.
pedro Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Nei tror ikke på defekt batteriteorien her for en gangs skyld. Har en tråd på dette ute her selv på min E39 530 DAT når jeg tar i et av 5 håndtak durer klimaviften og den stopper ikke før batteriet er lavt på strøm og da er det null start på morgenen. Har slitt med dette en god stund nå og selv om noen som er LANGT mer elektrikerkyndig en meg kan bevise at det TAR ETT ÅR å tappe batteriet med en så liten vifte tror jeg nettop dette med klimapumpen er noe av kjernen i problemet. HVOR SITTER RELEET PÅ DISSE BILENE ? Noen her som vet. Jeg bytter releet på mandag ved åpningstid hvis noen kan fortelle meg hvor det sitter. En elektiker/mekaniker på Stenshagen sa det satt på HS av midtkonsollen under dasjbordet på passasjersiden? Har ødelagt ett batteri og svekket ett så nå må noe gjøres i sakens anledning. PS JEG HAR DEMONTERT HELE OPPLEGGET FOR MIN Motorolatelefon uten at dette hjalp noe som helst på strømtapet. Dessuten skulle et godt batteri tåle telefonens standby tid. Min hadde dessuten eget batteri som ble ladet under kjøring. Har preika lenge å vel i den uten at lignende har skjedd før. ANY HELP HERE WOULD BE HOT Antielektriker Pedro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå