kbteknik Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 en mulighet for salg føre den kommer på finn.no.. helt rått leketøy, krever litt jobb.. det er egentlig en polaris 400 4wd, som er ombygd med yamaha xj600 motor, litt kult med 4 cyl istedet for 1 (72hk/52,6kw) jeg tror ikke den kan registreres pga motoren, men jeg vet ikke. men for 3000kr ekstra kan en quad trailer med kjørelem medfølge. priside 10000kr skal ta bilder til finn.no i ettermiddag, legger de på bimmers litt føre tlf: 91314444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Bilder ja:-) Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 krever litt jobb skriv du.. hva må gjerest med den`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 bremserne, men det holder jeg på med, hvis jeg skal beholde den hadde jeg forsterket chassiet litt, finnet en annen bensintank og lakkert den, men den kan jo lekes med som den er... fine dekk og styringen er god bilder kommer imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 nå er det i morra for lengst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 her kommer bilderne, jeg var å kjørte den ista, tror den må gires ned, altfor rask og vanskelig å kjøre sakte med... jeg har demontert plasticen rundt, men monterer det igen idag, bare for å vise motoren, helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 må si den bråker en del uten eksos, blir ikke venner med naboerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 bremserne er nå ok helt rått leketøy!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Den så litt vel liten ut? og uten eksos?? Tror jeg melder pass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 her er åssen den har set ut føre ombygging, trur ikke den er mye mindre end andre 4 hjulinger men har ikke mye peil på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 fant en original på finn... ikke mye hester, men sikkert finere å se på end bastarden jeg har http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... Hovedbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 så er den på finn, har justert prisen opp for de som ikke er på bimmers så ka de lære det http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=14704539 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå