Eirik_m3 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Tror jeg kanskje har sett begge disse i Hamar noen ganger? Stemmer nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Skjønner ikke får ingen kommenterer den nydelige E36:( Flotte biler du har håper de blir tatt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Skjønner ikke får ingen kommenterer den nydelige E36:( Flotte biler du har håper de blir tatt vare på. e36 er jo pen den.. Men liksom så vanlig ikke som den strøkne e30'n hans E får kommentere den da.. likte e36 veldig godt egentlig. men hadde den vært i min eie hadde den fått en ny mindre vinge og andre baklykter. Fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Møtte deg i sommer i hamar Har en liten vakt hund jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Prakteksemplarer det der! Mye å gjøre på E30`n da? Takk for det Den er vel egenli ganske bra,men ikke perfekt Så den skal hel lakkeres,fjerne spredere til fordel for luftinntakk, montere evo leppe,men ingen stor forandringer utover det... Og så blir det vel noen nye deler i understellet.. Nydelige biler du har. Ikke noe å på det. Jeg har forøvrig luftinntak om du ikke har det. Skulle egentlig montere disse på M3'n jeg hadde, men ble aldri noe av. Send en PM om du ha. Prisen blir vi sikkert enige om. Vedkommende som fikk skilter på M3'n skulle vært litt kjappere ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_m3 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Møtte deg i sommer i hamar Har en liten vakt hund jeg og Moro Pen bikkje og fine biler du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Flott M3 du har Å ikke minst flotte planer, hadde det ikke vært for huskjøp å baby på vei så skulle jeg pusset ned M3`n å hellakkert den i vinter jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 den vinga på e36 ødelegger alt på den bilen etter min smak :S sorry...E30`n er P-O-R-N-O! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Fine biler! like den E30 Best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 2 stk pene biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_m3 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Flott M3 du har Å ikke minst flotte planer, hadde det ikke vært for huskjøp å baby på vei så skulle jeg pusset ned M3`n å hellakkert den i vinter jeg også Takk for det Ja,er alltid penger det står på sånn er det... men gleder meg til å sette i gang med bilen nå.. Fin den m3 din også,synd å selge den da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_m3 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Fine biler! like den E30 Best! Takk for det, hyggelig med kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå