RedRocK Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Hei. Dette er min første post på forumet. Var litt usikker på hvilken kategori denne posten gikk under, men tenkte teknsik passet greit. Saken er den at jeg skal kjøpe min første bil. Har bestemt meg for BMW 318, E36. Jeg er ikke en veldig bilkyndig person og trenger derfor litt veiledning til hva jeg skal se etter når jeg skal kjøpe bruktbil. Enkelt og greit, hva må jeg se etter før jeg kjøper? Hvor mye (ca) vil det koste meg og få delkasko på bilen? Er foresten snakk om en 1996 mod. Takker for alle svar
hagenisse Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Alt! E36 er gamle biler. Rust, alt av understell, alt elektrisk.. Tipset er å få med deg noen bilkyndig.
RedRocK Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Tusen takk for raskt svar. Jeg skal ha med meg to stykker. Begge er bil interesserte og han ene er bil mekaniker for 2året.
Lars89 Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E36/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå