fjøla Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Tenkte æ sku lage mæ en trå her om mitt lille prosjekt.. 325 ix.. en bil å ha d skøy me mens æ fikse opp den andre bilen.. 320/325 som skal bli ett litt mer grundig prosjekt.. jepp. Kjøpte bilen egentlig bare på skøy uten helt å vite ka æ skulle me den.. uten om delan da, men etter å ha sett over den oppdaga æ at den faktisk va verd å ta vare på. For å få bilen godkjent va d ik mye som sku til.. endeledd, bremseslanger forran, stabbstangforing og bærearmsforing bak. Alle som har skrudd litt vet jo at det balle på sæ når man først begynne å skru, å sånn her å. Viste sæ at traversen bak hadde noe rust æ ikke likte så den skal byttes. Va heldig å fant en på vrakplassen her hjemme:). Tok hele bakstillinga å idag har æ tatt ned den som sto på ix'en. Ja.. har bare skrudd to daga no, men har fjærna så å si alt som skal bort utenom noen små ting. Grunnen til at æ vil legge ut det her prosjektet e at æ innspill fra folk som har erfaring me ix.. for det har ikke æ.. ja å andre å faktisk
Larsegutt Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Ikke det at jeg ikke forstår hva du skriver, alle kan bommer litt på stavingen. Men det inlegget ditt var jævla tungvindt og lese (så lenge en ikke er nordlenning)
MariusW Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Ikke det at jeg ikke forstår hva du skriver, alle kan bommer litt på stavingen. Men det inlegget ditt var jævla tungvindt og lese (så lenge en ikke er nordlenning) hahahah
Fliid Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Jeg hadde ingen problemer med og lese innlegget. Stå på!
325ixturbo Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Jeg hadde ingen problemer med og lese innlegget. Stå på! Enig, værre med møringer som skriver " I ån pål hi vøri på kaio," f.eks, men dette var ikke ment for å mobbe møringer da, he he, lykke til med prosjektet
fjøla Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Ikke det at jeg ikke forstår hva du skriver, alle kan bommer litt på stavingen. Men det inlegget ditt var jævla tungvindt og lese (så lenge en ikke er nordlenning) Du den der e helt grei.. så skal være grei å ikke skrive på dialekt for ettertia;) I d minste når æ huske på d... hehehe.. Blir bokmål heretter, selv om nynorsk e arti nok.
Springsteen Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Noen bilder av bilen før start. Glemte bildene?
fjøla Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Hehe.. va ik ke mye bilda der nei.. prøve på nytt
fjøla Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Fan.. alt av bilda utenom ett par er for store å har ikke program for å endre størrelse på datan no, men skal få det fikset.. no skal æ heller gå ut og skru litt mer.. gidde ikke å tulle med det no.
fjøla Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Ble no ikke rett det der heller, men no trur æ at æ vet hva som gikk galt. Første gang æ legg ut bilda her.. eller vil si prøve..hehe.. Neste gang blir det sikkert bedre.
fjøla Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Jeg hadde ingen problemer med og lese innlegget. Stå på! Enig, værre med møringer som skriver " I ån pål hi vøri på kaio," f.eks, men dette var ikke ment for å mobbe møringer da, he he, lykke til med prosjektet Takk.... Så lure æ på hvor mye det drivverket tåler.. stikkakslinger å sånt?
fjøla Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 noen flere bilder.. Håpe æ får det rett no
fjøla Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 skal du selge m20b25? Nei Hadde ik tenkt det i første runde. Plan va no å bruke m20b25 i ix'en, som den er no. Når æ tar den andre bilen av veien for å bygge den om tenkte æ å lage mæ en turbomotor av den som står der, for der skal det inn en m50b25.. Va du ute etter komplett motor? Ser du har 320.. motoren der bra? Kan hende æ får bytta til mæ en anna m20b25 mot den m20b20 som sto i da æ kjøpte bilen.. hvis så kan vi jo snakkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå