G-RACING Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Noen som hvet om en plass hvor det står oversikt over hva alle sikringer er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 det skal ligge en papirlapp i den skuffen med sikringene i hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Den står på tysk, fatter ikke hva det betyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 hvilken sikring er det du er ute etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 startsperre eller noe..Får ikke tenning på nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 drar motoren rundt men starter ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Her : http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=82 Har du alle sikringsplasseringer på en E39. Noen av de har du helt sikkert ikke .Utstyrsavhengig. Men du ser ihvertfall hvor de skal være... Er på svensk , og det skjønner du ihvertfall bedre enn tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg lurer også ¨litt på sikkring, hvor og hvilket nummer er det varmetråd i bakrute på E39 sedan. Får ikke lys i bryter når jeg trykker på den. Og dugg går heller ikke vekk fra ruta. Sjekket sikkring nummer 66 men den var hel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Brudd i tråder ? Men da skulle vel lyset ha lyst. Har du bryteren i klimapanelet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Har bryter på klimapanelet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Ingen som vet hvilken sikkring som er til varmetråder i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 startsperre eller noe..Får ikke tenning på nøkkelen Hvis det bare kommer en klikkelyd så er det batteriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Når du ikke har lys i bryteren , tror du fortsatt det er sikring ? Jeg tror du har et brudd en plass , mest sannsynlig fra bryter og inn til rele eller sikring for det er helt klart at det ikke er strøm i bryteren og da får du vel ikke gitt beskjed til varmetrådene at de skal på. 20. 8A Elbakruta, Värme, A-C modul A11, Kylfläkt motor fläktsteg 3 (K201) RDC-modul (A85) I den listen jeg la link til , så er det vel denn som slår meg først at du bør sjekke. Både moduler og sikringer. Sjekket du i det hele tatt linken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Jeg har sjekket den linken ja... og trodde kanskje det var nr.66 som var sikkringen, men den var hel. Vel..AC modul virker og vifte virker RDC vet jeg ikke hva er.. noe sier meg at dette er noe til bakluke på Touring som har el-bakrute..? Jeg trodde at hvis sikkring ikke hel, at jeg ikke får strøm til bryter og heller ikke klarer å aktivere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Mye tyder på at det er nummer 20 og 49 men begge er hele.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå