Gå til innhold

Sikringer på e39

G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer også ¨litt på sikkring, hvor og hvilket nummer er det varmetråd i bakrute på E39 sedan. Får ikke lys i bryter når jeg trykker på den. Og dugg går heller ikke vekk fra ruta.

Sjekket sikkring nummer 66 men den var hel..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke har lys i bryteren , tror du fortsatt det er sikring ? Jeg tror du har et brudd en plass , mest sannsynlig fra bryter og inn til rele eller sikring for det er helt klart at det ikke er strøm i bryteren og da får du vel ikke gitt beskjed til varmetrådene at de skal på.

20. 8A Elbakruta, Värme, A-C modul A11, Kylfläkt motor fläktsteg 3 (K201) RDC-modul (A85)

I den listen jeg la link til , så er det vel denn som slår meg først at du bør sjekke. Både moduler og sikringer.

Sjekket du i det hele tatt linken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket den linken ja... og trodde kanskje det var nr.66 som var sikkringen, men den var hel.

Vel..AC modul virker og vifte virker RDC vet jeg ikke hva er.. noe sier meg at dette er noe til bakluke på Touring som har el-bakrute..?

Jeg trodde at hvis sikkring ikke hel, at jeg ikke får strøm til bryter og heller ikke klarer å aktivere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...