marius325i Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 638953.ece Når ble en 4dørs 3serie "en større bmw" ?
mAZE Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Og nok en gang ble bmw nevnt ja.. Ikke akkurat noen bombe. Noen stor bil er det jo heller ikke.
///MoePower Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Tipper han fikk seg en ufrivillig hårklipp jeg.
Mr.Silver Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Noen som tydeligvis har flere sjanser i livet enn andre ja
lloydsb Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 fy faen.. Nokså vilt at han kom ut av det "såpass" greit egentlig Må ha vært høy fart her..
Der Barockengel Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Når ble en 4dørs 3serie "en større bmw" ? Kanskje journalistens måte å si "BMW-eiere er stinne av penger og kjører som gærne"? Eller bare dårlige fysikkunnskaper; ting blir ikke større når de blir trykket flate, selv om det kan se sånn ut...
marius325i Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Har iallefall hatt en smule flaks
oddis Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Dette er nettopp hva som er mine største frykt, å få taket helt innklemt Bur anyone? Nei, det får vi ikke lov til
Stratos Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Svar fra journalisten: Ooops. Jeg var, som gammel BMW-eier, sikker på at det var modellen større enn 300-serien, men når den blir så flat som i dette tilfellet, er det ikke lett å se.... Nå har jeg dobbelsjekket og det er en 320.Vi nevner ofte hva slags type bil det dreier seg om, men i dette tilfellet er det jo et litt større poeng enn ellers. Mange biler har ikke stor nok motor til at du klarer å dra på så kraftig at du mister kontrollen i en oppoverbakke! Takk for at du sier i fra! Med vennlig hilsen Hans O. Torgersen
Captain Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Det der er den såkalte 300-serien ja....med 150hk er det bare et lett trykk på gassen, så spinner den ut..... Neida, men godt det gikk bra med liv og helse, det er det viktigste
316 Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 I en oppoverbakke i 50-sone ja. Tipper han har hatt 50!
Fliid Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 oddis; det er ikke lov til og gjøre biler sikrere i Norge. Derav bur ikke tillat. Snakk om krøkkete system
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå