Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 ja, da vet du at man helst ikke skal bruke så mye sparkel hehe.. Men skal ikke si noe, har brukt mer sparkel enn det selv jeg
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 ja, da vet du at man helst ikke skal bruke så mye sparkel hehe..Men skal ikke si noe, har brukt mer sparkel enn det selv jeg Har ikke sparkla fronten jeg da Jeg pussa det vekk jeg hehe Du ?? Du har helt sikkert hjemme sparkla kanaler, hjulbuer og alt hehe.. I love sparkel
Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 pussa du vekk 1 cm sparkel? ble vel bulk igjen da vel, eller retta du den ? Nope, ikek noe sparkel på bilen min foreløpig.. Men brukte rimelig mye på tanken på R-sykkelen jeg hadde i sommer hehe
Haug530D Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Tøft å se at det er jenter som driver med prosjekter også, stå på
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Tøft å se at det er jenter som driver med prosjekter også, stå på Hehe.. Tusen takk
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 pussa du vekk 1 cm sparkel? ble vel bulk igjen da vel, eller retta du den ?Nope, ikek noe sparkel på bilen min foreløpig.. Men brukte rimelig mye på tanken på R-sykkelen jeg hadde i sommer hehe Nei.. Var ikke bulker der :S Men var nå endel bulker rundt om på den men gikk greit å rette det ut med gummihammer
tmice Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Brock B1 felger på denne da!.. eller har du andre planer?
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Brock B1 felger på denne da!.. eller har du andre planer? hehe.. Ja det er drømmen det Bare få noen penger først så hadde det blitt fint med det ja.. Vurderer egentlig m3 widekit på den også ettervært.. Men får se
fjøla Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Bra prosjekt du har der å arti å kikke på. Ser ut til å være mye jobb der.. lykke til videre.
Moni-bmw-power Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Bra prosjekt du har der å arti å kikke på. Ser ut til å være mye jobb der.. lykke til videre. Ja er nok endel jobb igjen Men nå skal jeg snart ut i garagen så da blir det flere bilder også Tusen takk
Moni-bmw-power Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Bra prosjekt, noe planer for motor? Ingen planer om noen stor motor enda.. men kjøpt m20b20 av espen
Moni-bmw-power Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Blir det m3 bredding på denne ? Muligens ettervært.. Hvis lommeboka sier ja til det
Moni-bmw-power Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 da var det spisepause.. Tok noen bilder av alle kabelene før jeg gikk opp.. Så sitter å lurer på hvor i helvete alle kabelene skal være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå