Der Barockengel Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Og i.o.m at selvkost er nevnt over her så kan jeg jo fortelle at bilen har kostet meg ca 125000,- å få slik (innkjøpspris medregnet) og selv for 80000,- så er det jo et stort tap uansett på det drøye året jeg har hatt bilen. Er fullt klar over at en ikke får igjen alle pengene en legger i en bil. Heisan, det var visst jeg som nevnte selvkost. Jeg må innrømme at jeg kom ut av tellingen rundt 60-70000 når jeg prøvde å finne ut hva det ville koste å bygge en slik bil selv. Jeg tror en bil som dette er den ultimate testen for å skille mellom ekte entusiaster ("lenge mellom hver gang jeg ser en så bra E34"), og den jevne fjortistypen (Æææ, bare en 520, jo.) Det er nok ingen tvil om at kjøpergruppen innskrenkes en god del med en bil som dette, sammenlignet med en bil i 25000-kronersklassen - som kjøperen enten anskaffer for å ha rimelig transport til og fra jobb, eller kanskje tror han eller hun kan bygge opp en bil som dette for 15-20000 kroner ekstra. Uansett et flott eksemplar av arten, og uten tvil perfekt for den riktige entusiasten. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Jepp, en nydelig femmer. Uten tvil! Jeg er meget interissert i denne. Bestekompisen min kjører E34 M5, har hatt en E34 selv før. Så det ligger nært hjertet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Det blei BMW på meg! Er spent som faen nå. Hentes på lørdag. Får bare fortsette på en ny tråd her inne da. Bilen skal tas godt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå