Gå til innhold

Bmw 5 serie 1995modell

Velox
 Share

Anbefalte innlegg

Og i.o.m at selvkost er nevnt over her så kan jeg jo fortelle at bilen har kostet meg ca 125000,- å få slik (innkjøpspris medregnet) og selv for 80000,- så er det jo et stort tap uansett på det drøye året jeg har hatt bilen. Er fullt klar over at en ikke får igjen alle pengene en legger i en bil.

Heisan, det var visst jeg som nevnte selvkost.:) Jeg må innrømme at jeg kom ut av tellingen rundt 60-70000 når jeg prøvde å finne ut hva det ville koste å bygge en slik bil selv.

Jeg tror en bil som dette er den ultimate testen for å skille mellom ekte entusiaster ("lenge mellom hver gang jeg ser en så bra E34"), og den jevne fjortistypen (Æææ, bare en 520, jo.)

Det er nok ingen tvil om at kjøpergruppen innskrenkes en god del med en bil som dette, sammenlignet med en bil i 25000-kronersklassen - som kjøperen enten anskaffer for å ha rimelig transport til og fra jobb, eller kanskje tror han eller hun kan bygge opp en bil som dette for 15-20000 kroner ekstra. :roll:

Uansett et flott eksemplar av arten, og uten tvil perfekt for den riktige entusiasten. Lykke til med salget. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...