OPEL Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Her er prosjektet mitt, motor er m20b20 og tror det sitter en getrag kasse i den? bilen er en 1988 model , og har rullet 189 000 km, Bilen er import fra Tyskland i 1998, vil si at bilen er relativt rustfri, bilen har hatt 1 eier i norge siden 98- og den er godt tatt vare på vil jeg si. Planen er og få den eu godkjent først. ( den har stått stille i 2 år ) Så går over bremser og motor nå. Planer er, lakkere den helt ned, m5 fangere side skjørt. m5 felger, nye klare baklamper. vite blink foran og på sidene. Diffklump med brems er jeg også ute etter! Og ta den rusta som er på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 høres ut som et fint prosjekt det der, gått utrolig lite den bilen din. men en liten ting som hadde vært bra er bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Hardcore Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Omega sæther? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Ja har gått fint lite, veltdig pen bil for aldern vil jeg si! ja omega sæther her prøvde og legge ut bilder men det gikk ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Prøver og legge ut bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Bruk for delemotor/gir? Gis bort ved henting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Er det noe spesielt med getrag kassene da? Satt til og med det i 316'n jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Flott bil Men av hensyn til sarte sjeler bør du vurdere et annet nick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 hehe noen som ikke liker opel her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå