knutth Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Hei! Jeg skal kjøpe meg en E-46. 316i eller 318i. Hadde tenkt å legge maks 120000kr i den. Men kan også være billigere, bare det er en E-46. Noen forslag til hva jeg må se etter ved kjøp? Noen "standardfeil" på disse typene? Hva er svakheten på de?
S.Arnesen Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 standar er rust på bakluke og panser... dette er en feil som ble fikset på garanti fra bmw... ellers så har jeg hørt at det er noen sensorer her og der som er temmelig utsatt på disse, men det gjelder vel de fleste nyere bimmerene tror jeg.... ellers så har jeg hatt min e46 320ci nå i straks ett år og er strålende førnøyd. ikke hatt noen problemer hittils.
Lars89 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/
Lairschu Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Jeg har hatt min 02 316 i 2,5 år uten store problemer. Men jeg kan likevel nevne det jeg har bytta på min og det er lenkarmene til stabilisatorstaget foran. Måtte også nylig sette på ny kontaktkåpe på pæreholderen bak da den gamle var delvis svidd av ved brun ledning. Om tid og stunder må jeg gjøre det samme på den andre siden. Ellers strålende fornøyd e-46 eier
tmice Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Sjekk om det er sprekk i rommet der reservehjulet ligger, fram til faceliften hadde de en svakhet her... da kunne de sprekke i karossreiet fra reservehjulsbrønnen og mot hjulbuen, spesielt hvis de har vært senket eller er senket....
a1eksander Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Måtte også nylig sette på ny kontaktkåpe på pæreholderen bak da den gamle var delvis svidd av ved brun ledning. Om tid og stunder må jeg gjøre det samme på den andre siden. Ellers strålende fornøyd e-46 eier akkurat det har skjedd på min også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå