Gå til innhold

zzZZ min kjedelige e39 520

chiller
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Titta kjapt over forstolene for å se om jeg kommer til å møte på noen problemer der. Eneste jeg ser som kan være problematisk er at setebeltet er festet i selve stolen, og de er festa med en eller annen spesialmutter?

Noen som vet hva som passer inn i den?

Har søkt litt, ser ut som om det er TORX, bare i en mye større dimensjon enn jeg har tilgjengelig her hjemme. Får vel raide biltema en dag og se om jeg finner det i stor nok størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var baksete bare å nappe rett ut eller?Har bestilt meg interiør nå jeg og så skal vel slite litt med dette fremover når det kommer.

Men tenkte på sotinga,siden vi har lik bil og begge bor i Oslo.Hvor har du tenkt til å gjøre det og hva må du ut med for det?

Ser du har memory på døra men setene ser manuelle ut.Er det manuelle seter eller elektriske?Er grønn på dette med å trekke strøm og montere elektriske seter i bilen så jeg forhører meg litt her.

Og så må du få inn hele interiøret og ta masse bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var baksete bare å nappe rett ut eller?Har bestilt meg interiør nå jeg og så skal vel slite litt med dette fremover når det kommer.

selve baksete var bare å nappe opp. Ta tak ca midt på der du sitter og napp rett opp, gjør det på begge sider og så kan du lirke ut sete.

For å få ut ryggen må du skru ut en skrue på hver side helt nederst. Når de er ute dytter du bare hele ryggen oppover, husk å ta ut nakkestøttene først :)

Men tenkte på sotinga,siden vi har lik bil og begge bor i Oslo.Hvor har du tenkt til å gjøre det og hva må du ut med for det?

Har en kompis som kjenner en som vistnok gjør det veldig bra og har nice-price. Husker ikke helt summen, men jeg har ikke penger før jul ihvertfall så er en stund til jeg skal gjøre det.

Ser du har memory på døra men setene ser manuelle ut.Er det manuelle seter eller elektriske?Er grønn på dette med å trekke strøm og montere elektriske seter i bilen så jeg forhører meg litt her.

Setene er manuelle. Selgeren solgte to sett, et sportskinn og et comfortskinn med el-seter. Men han lot meg ta de andre dør-sidene da de var mye penere enn de som egentlig hørte med mine stoler. Jeg tror også baksetet mitt er fra det andre settet. (fast rygg, ikke nedfellbart)

Og så må du få inn hele interiøret og ta masse bilder!!

Det skal jeg bare jeg får tak i torx-greia jeg trenger og har litt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye støyer eksosen til tommy med 2x2 eisenmann? Jeg er ikke interessert i noe som bråker alt for mye under 3500 RPM, men har veldig lyst på litt snerr over det. Jeg hadde en e34 med fint snerr på høyt turtall, men da var det syk resonans under det så det var jævelig å kjøre med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hadde endelig tid (og penger!) til å stikke innom biltema på vei hjem fra jobb i dag og fikk handla meg et Torx-sett opp til T55 i størreles. T50 passa og da gikk det greit å få av sikkerhetsselene som var kappa og hang fast i de nye fremstolene.

Skal prøve å få montert de i morgen hvis jeg får tid og det er lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt tid i dag, men rakk bare ene forstolen da jeg fomlet alt for mye.

Det var T55 på de fire boltene i gulvet også, som gikk greit, problemet var den metall-snoren som er festa i stolen og som justerer beltet(!?), jeg sleit med å få den på plass på den nye stolen, men etter litt banning gikk det greit.

Så nå mangler jeg bare passasjerstolen forran :)

Si ifra hvis noen trenger pene stoff-stoler da de jeg tar ut er veldig pene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...