chiller Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hmm, faen, fikk ikke testet bilen før nå, og det viser seg at airbag-lampa lyser nå. Jeg var ikke klar over at sete hadde noe med det å gjøre men det er vel kanskje noen sensorer i sete... Hvordan får jeg fikset det? På den lyse siden fant jeg jo noen mynter: 5 pesetas 2x quarter dollar 4 kroner og 50 øre... Lurer litt på hva slags bakgrunn bilen har med så mye variert valuta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Da var begge stolene endelig satt inn, har vært litt kaos her i det siste med jobb og studier. Fikk tatt to mørke bilder, så man ser nesten ingen ting, men det stopper ikke meg fra å legge ut bilder Regner med at jeg får tatt litt bilder når det blir lyst i morgen hvis jeg husker på det før jobb og får med meg kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 det vil også si at jeg har et komplett stoff-interiør liggende. Det er i ganske bra stand, ikke utslitt førerstol eller noe. Så hvis noen trenger så si ifra! En kasse øl så er det ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 fikk tatt litt bilder i dag, så jeg fortsetter monologen min og enda et mørkt bilde av førersetene... Tror alle skjønner at jeg ikke er en stor fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Fikk bytta ut de uorginale lysa som stod forran med noen ekte hella-lykter. Fy flate så deilig det var med skikkelig lys! De uorginale hadde blitt helt matte forran, og man så virkelig ingenting forran seg i vintermørket. FØR: ETTER: Mitt tips til alle som vurderer å ettermontere uorginalt... Don't do it! Spar heller penger en måned til og kjøp skikkelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 orginal lysa tar seg mye bedre ut ja =) var det med eller uten org xenon? jeg har kjørt rundt med 35% soting i et par år nå, har gått bra så langt! har en lydfil på youtube med litt aks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Min var orginalt uten xenon, og jeg satte inn ikke-xenon-lys. Hvor på youtube ligger klippet? klarte ikke å søke det opp. Blir soting til sommern når det blir lysere ute; nå er det jo mørkt både til og fra jobb/studier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 jeg slipper å bli snøblind, hvis jeg er ute å kjører en solfylt dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Du sier din ble litt treg i forhold til 997 turbo. Da er det bare en ting å gjøre, invister i m5 motor. Tror ikke den blir treg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 selv med M5 motor sliter nok e39 mot 997 turbo EDIT: Lysa ble litt feiljusterte (de lyser alt for langt ned), noen som har en guide på hvordan jeg skal justere de? er vel å finne seg en vegg og måle opp høyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mba Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 selv med M5 motor sliter nok e39 mot 997 turbo EDIT: Lysa ble litt feiljusterte (de lyser alt for langt ned), noen som har en guide på hvordan jeg skal justere de? er vel å finne seg en vegg og måle opp høyden? Hvor kjøpe du disse lyktene? GS eller? Hva kostet de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hvor kjøpe du disse lyktene? GS eller? Hva kostet de? Jeg kjøpte de av en kompis som hadde feilbestilt. Men du får de på GS og hos Koed. Hos koed koster de 4100 for hele settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 fin bil du har fått deg...! =) jeg hadde ikke gått for m5 stylinga, som alle andre her inne gnåler om... jeg syntes det er mye kulere å ha en styling som ikke alle andre har... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg klarer ikke å la være å spørre om hvor mye du måtte ut med for dette vidunderet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 fin bil du har fått deg...! =)jeg hadde ikke gått for m5 stylinga, som alle andre her inne gnåler om... jeg syntes det er mye kulere å ha en styling som ikke alle andre har... =) Selvsagt er det mye kulere å ha en bil som ikke alle andre har, men så er det jo også ofte en grunn til at folk velger det samme. Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg vil gjøre; jeg får ta stilling til det når jeg får råd. Jeg klarer ikke å la være å spørre om hvor mye du måtte ut med for dette vidunderet? Da jeg handla den i fjor sommer måtte jeg ut med 86000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå