Gå til innhold

bil å inne stereo selges.. billig


børge
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 5 kanals Kicker bilforsterker pga solgt bil... denne er utrolig kraftig å kan brukes på alt i hele bilen uten problemmer.. brukte den selv på 2stk 6,5 toms komponentsett i hver dør framme å 4 "koaxial bak pluss en 12 " kicker i cab`en min å det funkerte helt 110 prosent..kostet 7600 når jeg kjøpte den ny for ca et halvt år siden... har solgt bilen så trenger derfor ikke denne lenger... selges billig... kan sende bilde på mms vis der e non som ønsker det.,..

har oxo en Amc effekt (inne) forsterker på 2*150w i 4 ohm

denne vet jeg ikke alder på men er veldi fin å se på (kunn et lite skrap) tror den er rundt 2-3 år gammel... denne kommer fra sammefabrikk som Nad bruker til sine produkter.. det burde si sitt for kjennere.. 1500...send gjerne sms... 95013420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo bare FOR dumt. Hadde du sagt den var solgt så hadde jeg aldri "mast" på deg. Man begynner jo å lure om det er meldinger som ikke kommer frem når det plutselig ikke er svar å få. Er det noen som er tulling her så er det deg! Håper du blir utestengt fra forumet. Med denne oppførselen så tar det vel ikke lang tid.. Se til å bli voksen!

Nå gidder jeg ikke kaste bort mer tid på dette, ei heller få denne idiotiske salgstråden din opp til toppen igjen flere ganger. Håper moderator kan stenge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...