børge Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Selger min 5 kanals Kicker bilforsterker pga solgt bil... denne er utrolig kraftig å kan brukes på alt i hele bilen uten problemmer.. brukte den selv på 2stk 6,5 toms komponentsett i hver dør framme å 4 "koaxial bak pluss en 12 " kicker i cab`en min å det funkerte helt 110 prosent..kostet 7600 når jeg kjøpte den ny for ca et halvt år siden... har solgt bilen så trenger derfor ikke denne lenger... selges billig... kan sende bilde på mms vis der e non som ønsker det.,.. har oxo en Amc effekt (inne) forsterker på 2*150w i 4 ohm denne vet jeg ikke alder på men er veldi fin å se på (kunn et lite skrap) tror den er rundt 2-3 år gammel... denne kommer fra sammefabrikk som Nad bruker til sine produkter.. det burde si sitt for kjennere.. 1500...send gjerne sms... 95013420
-Lasse- Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 hva er greia di egentlig? jeg svarte at jeg godtok motbudet ditt på 1300 kr for forsterkeren. har sendt deg flere sms og pm uten å få svar. jævlig irriterende med så useriøse folk..
børge Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 solgt.. derfor gidde æ ikke å skrive masse meldinger me folk når tingene allerede er solgt... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Lasse- Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Fint at du bare slutter å svare og ikke engang gidder å si ifra at ting er solgt. Folk som deg er heldigvis sjelden vare her på forumet.
wabby Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 solgt.. derfor gidde æ ikke å skrive masse meldinger me folk når tingene allerede er solgt... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du var jo jaggu serviceminded Og NM i utropstegn.
børge Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 sende melding te denne tullingen å sa den va solgt men det ville han ikke skjønne... spurte heile tia om budet va greit.. te slutt bi enn bare irritert.. sånn e det bare...=)
-Lasse- Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Dette blir jo bare FOR dumt. Hadde du sagt den var solgt så hadde jeg aldri "mast" på deg. Man begynner jo å lure om det er meldinger som ikke kommer frem når det plutselig ikke er svar å få. Er det noen som er tulling her så er det deg! Håper du blir utestengt fra forumet. Med denne oppførselen så tar det vel ikke lang tid.. Se til å bli voksen! Nå gidder jeg ikke kaste bort mer tid på dette, ei heller få denne idiotiske salgstråden din opp til toppen igjen flere ganger. Håper moderator kan stenge den.
børge Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 hehe.. stakkars lille gutt... ikke bare bare me dissen pappa guttene som bi sure når de ikke får de som de vil...hehe...
Bjarte87 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 må rekne med masse mas og spørsmål når ein skal selge ting. om må da svare at ting er solt. Om det har gått 2 mnd og folk spør osv er det noe annet... men hater mas eg og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå